Počet záznamů: 1  

Čerpání fondu kulturních a sociálních potřeb pedagogickými pracovníky škol a školských zařízení

  1. DA 6554
    Čermáková, Michaela, 1986-
    Čerpání fondu kulturních a sociálních potřeb pedagogickými pracovníky škol a školských zařízení / Michaela Maule. -- 2016. -- 57 listů : grafy. -- Vedoucí práce Jan Eichler. -- Abstrakt: Bakalářské práce analyzuje a komparuje využití fondu kulturních a sociálních potřeb (dále fond či FKSP) pedagogickými pracovníky škol a školských zařízení. První část práce je zaměřena na zákonné podmínky vzniku, vytvoření a čerpání financí z FKSP. Následně popisuje aktuální stav, jakým způsobem umožňují školy a školská zařízení užívání prostředků FKSP. Tento stav je zkoumán pomocí dotazníkového šetření, které je zaměřené na ředitele škol a školských zařízení, a analýzy a separace dat z povinně vytvářených směrnic o čerpání FKSP v jednotlivých organizacích. Reálný stav užívání fondu kulturních a sociálních potřeb zjišťujeme pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na pedagogické pracovníky škol a školských zařízení, kteří mají možnost tyto prostředky čerpat a jakým způsobem je konkrétně čerpají. Následně provádíme komparaci zjištěných výsledku analýzy a dotazníkových šetření, čímž se přiblížíme skutečnému stavu čerpání FKSP v rámci České republiky. A současně se zaměřujeme i na důvody vzniku uvedených výsledků.. -- Abstrakt: Bachelor thesis analyzes and comparisons using the fund for cultural and social needs by teachers of schools and school facilities. The first part is focused on the legal conditions of formation, creation and drawing funds. It also describes the current status of the way allowing schools and educational institutions use resources of fund. This condition is examined through a questionnaire survey, which is aimed at heads of schools and school facilities, and the analysis and separation of data generated from the statutory directives on drawing fund in individual organizations. The real state of using the fund for cultural and social needs determined by means of a questionnaire survey on the teachers of schools and educational institutions who have the ability to draw the fund and how specifically draw it. Subsequently we carry out a comparison of the results of analysis and surveys, thereby drawing closer to the actual state of fund in the Czech Republic. And it focuses on the reasons for the emergence of these results.
    Eichler, Jan. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    veřejné školství. fond kulturních a sociálních potřeb. pedagogický pracovník. Fund for cultural and social needs. teacher. school. educational institution. bakalářské práce
    37.014.543. 371.057. 658.17. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.