Počet záznamů: 1  

Autorská didaktická pomůcka pro žáky se specifickými poruchami učení

  1. DA 7438
    Houšková, Petra, 1991-
    Autorská didaktická pomůcka pro žáky se specifickými poruchami učení / Petra Houšková. -- 2016. -- 65 listů : barevné ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Miloš Makovský. -- Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce bylo navrhnout a zrealizovat didaktickou deskovou hru nejen pro děti se specifickými poruchami učení, která bude používána v ambulantním dyslektickém nácviku. Tato desková hra se nazývá LABYRIN(D)T, vychází z Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a její využití je možné i ve výuce českého jazyka a výtvarné výchovy. Po vytvoření hry jsem při práci s dětmi ověřovala její principy, vizuální ztvárnění a její funkčnost. Součástí hry jsou obrázky vytvořené jedním tahem, které slouží jako pomůcka především pro žáky s dysgrafií. Hra napomáhá k rozvoji všech klíčových kompetencí z RVP ZV.. -- Abstrakt: The purpose of my Bachelor Thesis was to design and implement didactic board game not just for children with specific learning disorder, which is now used in ambulant dislexic practise. This board game is called LABYRIN(D)T and it comes from General Educational Program for elementary education and it is suitable for Czech Language Education and Arts. Part of the board game are onedraft pictures which should serve as a utility for pupils with disgraphy disorder. Board game helps with development of every key competence.
    Makovský, Miloš, 1984-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výtvarné výchovy
    specifické poruchy učení. speciální pedagogika. didaktické hry. dyslexie. dysgrafie. dysortografie. reedukace. spodoba znělosti. obrázky jedním tahem. specific learning disabilities. dyslexia. dysgraphia. orthography. reeducation. voicing asimillation. didactic game. onedruft pictures. bakalářské práce
    616.89-008.43. 376. 37.091.33. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.