Počet záznamů: 1  

Výuka anglického jazyka u dětí v předškolním věku

  1. DA 6363
    Prášková, Veronika, 1988-
    Výuka anglického jazyka u dětí v předškolním věku / Veronika Derner. -- 2016. -- 78 listů : ilustrace, grafy. -- Vedoucí práce Jaromíra Šindelářová. -- Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o tom, zda je vhodné začít seznamovat děti s cizím jazykem již v předškolním věku, jak na tuto otázku pohlíží odborníci v daném oboru, ale i rodiče. V teoretické části této práce jsou formulovány a shrnuty především názory pedagogů a specialistů, jejich poznatky, zkušenosti z praxe a výhody, popřípadě nevýhody plynoucí z výuky cizího jazyka v tomto raném předškolním věku. Dále se práce zabývá návazností na RVP PV, rolí učitele v MŠ při výuce cizího jazyka, jeho kompetencemi, osobností a vhodnými metodami a formami výuky v jazykových blocích. V praktické části je vypracován výzkum, který měl za úkol zjistit aktuální pohled na tuto problematiku ze strany rodičů, zda mají zájem, aby se jejich dítě začalo seznamovat s cizím jazykem už v MŠ, jaký jazyk je pro ně podstatný a jak obecně k výuce cizích jazyků přistupují. V závěru této práce jsou uvedeny výsledky tohoto výzkumu a porovnání s argumenty z teoretické části této práce.. -- Abstrakt: This thesis discusses whether it is appropriate to start acquaint children with the foreign language during the preschool education, what is the experts and also parents view on this topic. The theoretical part of this thesis formulates and also summarizes pedagogue's and specialist's opinions, their comments based on their experiences including possible advantages and disadvantages coming from preschool foreign language education. Furthermore this thesis deals with the continuity to RVP PV, role of the kindergarten teacher during foreign language education, their competences and recommended methods of teaching via language blocks. The research objective, which is the part of the practical section, was to investigate parent's up-to-date view on this topic and to find out if they are interested to acquaint their children with foreign language during preschool education in kindergarten, how important it is for them and what is their approach to this topic in general. The final section presents results of mentioned research and arguments extracted from theoretical part of this thesis.
    Šindelářová, Jaromíra, 1961-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    jazykové hry. angličtina. děti předškolního věku. cizí jazyk. učitel v mateřské škole. seznamování s cizím jazykem. foreign language. preschool education. teaching English language. nursery school teacher. getting familiar with foreign language. bakalářské práce
    81:371.382. 81'24. 811.111. 316.346.32-053.4. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.