Počet záznamů: 1  

Křivky, labyrinty a bludiště a jejich využití k všestrannému rozvoji dítěte v mateřské škole

  1. DA 6364
    Bryndová, Zuzana, 1994-
    Křivky, labyrinty a bludiště a jejich využití k všestrannému rozvoji dítěte v mateřské škole / Zuzana Bryndová. -- 2016. -- 60 listů, 48 nečíslovaných listů příloh : barevné ilustrace. -- Vedoucí práce Dagmar Malinová. -- Abstrakt: Práce pojednává o problematice holistického pojetí výchovně-vzdělávacího procesu dětí předškolního věku. Upozorňuje na podstatnou roli rozvoje předmatematických představ ve vývoji dítěte. Cílem práce je vytvořit didakticko-metodický materiál, který využívá matematického prostředí křivek, je vhodný k rozvoji matematického myšlení a představ u předškolních dětí, respektuje holistické pojetí výchovně-vzdělávacího procesu a který je v souladu s RVP, PV.. -- Abstrakt: My bachelor´s study is about problem in holistic concept from education proces preschool age children. This study point out how much imporatnt is development of mathematics idea. The goal of study is makeing didactic and methodic material which use mathematics objects. This material is suitable for development mathematics idea and respect holistic conception of presschool education.
    Malinová, Dagmar. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    matematické myšlení. děti předškolního věku. výchovně-vzdělávací proces. křivka. spirála. šroubovice. labyrint. bludiště. pre-mathematics idea. preschool age. child. educations proces. curve. spiral. hand. labyrinth. maze. bakalářské práce
    51:165. 316.346.32-053.4. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.