Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie hokejového klubu

  1. DA 6671
    Šturma, Vít, 1990-
    Marketingová strategie hokejového klubu / Vít Šturma. -- 2016. -- 107 listů : ilustrace, grafy + 1 CD. -- Vedoucí práce Čeněk Celer. -- Abstrakt: Diplomová práce "Marketingová strategie hokejového klubu" se zaměřuje na analýzu marketingové strategie profesionálního hokejového klubu HC Slovan Ústí nad Labem. Práce analyzuje vnitřní prostředí klubu z hlediska marketingu a také vnější prostředí klubu tvořené makrookolím a mikrookolím. Rovněž byl realizován i marketingový výzkum mezi fanoušky klubu. Veškeré výsledky jsou shrnuty do SWOT analýzy, jejíž závěry jsou použity pro navržení doporučení zlepšujících marketingovou strategii. Ze zjištěných informací plyne, že klub HC Slovan Ústí nad Labem využívá vcelku dobrou marketingovou strategii, avšak v každém z jednotlivých nástrojů marketingového mixu lze najít prostor ke zlepšení. Proto jsou navržena doporučení týkající se rozšíření sortimentu fanshopu a jeho prodej prostřednictvím e-shopu, snížení cen sezonních permanentek a vytvoření reklamní kampaně pro podporu jejich prodeje, rozšíření a aktualizace hráčských profilů na oficiálních internetových stránkách klubu a zavedení komunikačního kanálu v podobě videí z prostředí hokejového klubu.. -- Abstrakt: The thesis "The marketing strategy of hockey club" is focused on the analysis of marketing strategy of professional hockey club HC Slovan Ústí nad Labem. The thesis analyzes the internal environment of the club in terms of marketing and also external environment of the club, which consists micro and macro environment. It had also been realized a marketing research among the fans of the club. All results are summarized in the SWOT analysis and its conclusions are used to design recommendations which improve the marketing strategy. Accordingly the findings the club uses quite good marketing strategy, but in each of parts of the marketing mix can be found a room for improvements. Therefore are suggested recommendations regarding expansion of a shop assortment in shop for fans and a selling via e-shop, price reduction of season tickets and creating of an advertising campaign to promote the sales of season tickets, enhancements and upgrades of player profiles on the official club website and the introduction of the channel of communication in the form of videos from the hockey club environment.
    Celer, Čeněk, 1954-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    marketingový management. hokejové kluby. analýza marketingového prostředí. marketingový mix. marketingový výzkum. sportovní marketing. SWOT analýza. analysis of marketing environment. hockey club. marketing strategy. marketing mix. marketing research. sports marketing. SWOT analysis. diplomové práce
    658.8:005. 796.966:061. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.