Počet záznamů: 1  

Vliv dlouhodobé praxe na postoje učitelů 1. stupně ZŠ

  1. DA 6110
    Larvová, Lucie, 1990-
    Vliv dlouhodobé praxe na postoje učitelů 1. stupně ZŠ / Lucie Larvová. -- 2016. -- 75 listů, 1 nečíslovaný list přílohy : grafy, schémata + 1 CD. -- Vedoucí práce Jiří Šlégl. -- Abstrakt: Diplomová práce zkoumá faktory ovlivňující postoj pedagogů k jejich profesi během jejich dlouholeté praxe v prostředí základní školy. Analýza zvolené problematiky probíhá dvěma metodami, při nichž jsou data získávaná od určitého vzorku respondentů. První z metod zvaná kvalitativní pracuje s informacemi získanými od subjektů v podobě zástupců učitelů prvního stupně. Vzorek čítající pět dotazovaných absolvuje individuální polostrukturovaný rozhovor, který je základem pro následné kódování a převedení pořízené audionahrávky na relevantní vstupy výsledné analýzy. Druhý přístup obsahuje kvantitativní metodu, kdy jsou podkladem pro zpracování řešeného problému dotazníky vyplněné veřejností z řad rodičů žáků. Výstupy z obou analýz jsou pak porovnány a hledány společné faktory ovlivňující postoj učitelů na 1. stupni základních škol.. -- Abstrakt: The diploma thesis examines the factors that influence teachers' attitudes to their profession during long-term work experience at primary education. Two methods were applied to analyse the subject and the data were collected from a certain number of respondents. The first method, qualitative, deals with information from primary school teachers. Five primary school teachers participated in an interview which was used for the follow-up coding and the audio recording transferred to the relevant input of the final analysis. The other approach deals with a quantitative method which was based on a questionnaire completed by the pupils' parents. The results from both analyses are compared to find common factors that influence the attitudes of primary school teachers.
    Šlégl, Jiří. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    učitelé základních škol. syndrom vyhoření. vzdělání. škola. profese. dospělost. teacher. education. school. profession. adulthood. burnout effect. diplomové práce
    373.3.011.3-051. 613.62:616.89-008.44. 159.944.4. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.