Počet záznamů: 1  

Sebepoznávání prostřednictvím výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ

  1. DA 6107
    Musilová, Miroslava, 1972-
    Sebepoznávání prostřednictvím výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ / Miroslava Musilová. -- 2016. -- 124 listů : barevné ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Hana Matuštíková. -- Abstrakt: Diplomová práce Sebepoznávání prostřednictvím výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ se zamýšlí nad přínosem výtvarné tvorby do osobnostního sebepoznávání dítěte. Teoretická část vymezuje pojem grafika, podává přehled většiny grafických technik a popisuje psychologická východiska středního školního věku. Praktická část nabízí popis realizace konkrétních grafických výtvarných činností a jejich využití v sebepoznávání, který je doplněn ukázkami prací a reflexemi žáků.. -- Abstrakt: The thesis Self-recognition by Art Education at a Primary School is focused on works of art´s contribution to personality self-recognition of a pupil. In the theoretical section a term of graphics is defined. There are also an overview of the most of the graphic arts and a description of psychological basis of higher-primary-school-age pupils. In the practical part there is presented a description of realization of particular graphic art activities and their application in self-recognition. Furthermore, pieces of pupils 'work and pupils ´reflexions are being shown in this section.
    Matuštíková, Hana. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním
    výtvarná výchova. grafika. grafické techniky. sebepoznání. střední školní věk. komunikace. art education. communication. graphics. graphic arts. higher-primary-school-age. self-recognition. diplomové práce
    72/76:37.016. 76. 76.02. 165.242.1. 159.923.2. 2-582/-587. 22/24-582/-587. 233-582/-587. 24-582/-587. 244.82-582/-587. 258-582/-587. 27-582/-587. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.