Počet záznamů: 1  

Pracovní karty se zaměřením na problémové učivo prvního stupně základní školy

  1. DA 6154
    Petrová, Adéla, 1990-
    Pracovní karty se zaměřením na problémové učivo prvního stupně základní školy / Adéla Petrová. -- 2016. -- 98 listů : ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Vlastimil Chytrý. -- Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Pracovní karty se zaměřením na procvičování problémového učiva matematiky na prvním stupni" se zabývá výukou problémového učiva matematiky na prvním stupni základní školy pomocí procvičovacích karet. Tato výuková pomůcka by se měla stát prvním krokem k tomu, aby byly děti následně schopny samostatného matematického abstraktního myšlení. V úvodu diplomové práce je vysvětlen způsob shromáždění dat, které sloužily k vlastní práci. Teoretická část je zaměřena na problematiku poznávání a myšlení dětí mladšího školního věku, vývojové teorie osobnosti a vzdělávání. Na základě výzkumu, které učivo je možné řadit mezi problémové, byly vypracovány procvičovací karty, které jsou stěžením praktické části diplomové práce. Každá matematická karta obsahuje tři úkoly, které jsou postupně řazeny dle obtížnosti. Dále karta obsahuje, jaké potřeby jsou ke splnění potřeba a metodický pokyn pro učitele, který obsahuje i správná řešení.. -- Abstrakt: The thesis of the theme " Practical exercises cards focused on problematical parts of mathematic for a primary schools" deals with practical exercises using cards. This tool should be the first step to ensure that children were then able to separate mathematical abstract thinking. At the beginning of the thesis explains how to gather the data which passed to the work. The theoretical part is focused on exploring and thinking of children of primary school age, developmental theories of personality and education. The practical part discusses that the curriculum that can be classified as problematic, practical exercises were developed cards that are the most important practical part. Each card contains three mathematical tasks that are gradually sorted by difficulty. Further, the each card contains what is needed to meet the need guidlines for teachers, which includes the right solutions.
    Chytrý, Vlastimil, 1984-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Pedagogická fakulta. Katedra matematiky
    matematika. matematické myšlení. didaktické hry. školní zralost. speciální vzdělávací potřeby. procvičovací karty. practical exercises cards. diplomové práce
    51. 51:165. 371.382. 373.29. 37.04. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.