Počet záznamů: 1  

Kvalita výuky českého jazyka na malotřídní škole

  1. DA 6117
    Brůnová, Kristýna, 1986-
    Kvalita výuky českého jazyka na malotřídní škole / Kristýna Brůnová. -- 2016. -- 62 listů. -- Vedoucí práce Ilona Matějovská. -- Abstrakt: Tato diplomová práce je určena především jako informační zdroj pro rodiče, kteří chtějí dát své dítě na malotřídní školu. Jejím přečtením mohou zjistit, zda může být tato škola pro jejich dítě vhodná. Najdou zde informace o tom, jakým způsobem se na škole tohoto typu pracuje, jestli může být taková škola moderně vybavena, jaké konkrétní pomůcky může mít jejich dítě pro výuku k dispozici a zda pedagogové používají ve svých hodinách na malotřídní škole moderní výukové metody, především v předmětu český jazyk. Empirická část podrobně popisuje všechna zjištění z dlouhodobého pozorování práce na jedné z malotřídních škol, dále seznámí čtenáře s konkrétními zkušenostmi a názory absolventů této školy a jejich rodičů, které byly získány prostřednictvím dotazníků. Dozví se, jak tito žáci zvládali výuku českého jazyka na malotřídní škole a jak se jim na získané znalosti podařilo navázat na druhém stupni základní školy. Podle informací získaných z této diplomové práce čtenář může vyhodnotit, zda může mít výuka českého jazyka na malotřídní škole vysokou kvalitu a rodič se tak může lépe rozhodnout, zda chce, aby se jeho dítě učilo na tomto typu školy.. -- Abstrakt: This dissertation is meant as informative source for parents who want to send their child along one-room school. They can find out by reading it, if this school can be suitable for their child. They'll find information about how is worked in the type of this school, if such a school can be fashionably furnished, what kind of tools their child is able to have for teaching at a hand and if teachers use current teaching methods, especially in Czech language subject. Empiric part describes in detail all discovery of long-term watching work at single one-room school, subsequently readers familiarize with particular skills and opinions of former students and their parents, gained thanks to questionnaires. They'll learn about managing teaching Czech language of students at one-room school and how gained skills come in handy in second-degree of primary school. According to acquired information out of this dissertation, reader can evaluate if one-room school's teaching have big quality and parents could make a better decision if they want their child to attend at this type of school.
    Matějovská, Ilona. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    čeština. kvalita vzdělávání. málotřídní školy. výukové metody. úspěšnost absolventů. one-room school. teaching methods. teaching's quality. Czech language. success of alumni. diplomové práce
    811.162.3. 37.0:005.6. 37.018.51. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.