Počet záznamů: 1  

Hodnocení vybraných podpůrných opatření poskytovaných žákům s tělesným postižením z pohledu žáků základních škol

  1. DA 6072
    Kutheilová, Pavla, 1990-
    Hodnocení vybraných podpůrných opatření poskytovaných žákům s tělesným postižením z pohledu žáků základních škol / Pavla Kutheilová. -- 2016. -- 82 listů : grafy. -- Vedoucí práce Zdeněk Svoboda. -- Abstrakt: Diplomová práce bude tematicky orientována na problematiku hodnocení vybraných prvků podpory vztahujících se ke vzdělávání žáků s tělesným postižením z pohledu žáků druhého stupně základních škol. Teoretická východiska práce budou vycházet z aktuálních poznatků z oblasti tělesného postižení a jeho klasifikace, aktuální legislativy a situace v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, problematiky poskytování podpůrných opatření ve vzdělávání a v neposlední řadě z oblasti sociálního klimatu školy a školních tříd. Empirická část bude věnována prezentaci kvantitativně orientovaného výzkumného šetření zacíleného na analýzu výsledků hodnocení žáků druhého stupně ZŠ ve vztahu k výše uvedené problematice. Sběr dat bude realizován prostřednictvím nestandardizovaného výzkumného nástroje s využitím situačního přístupu. Výstupem práce budou doporučení pro možné pozitivní formování klimatu školních tříd v dané oblasti.. -- Abstrakt: This diploma thesis is going to deal with problems with evaluation of chosen supporting aspects for teaching pupils with physical handicap from the attitude of pupils from sixth to ninth grades of primary schools. The theoretical part is based on actual knowledge in the field of physical disability and its classification, current legislation and the situation in the education of pupils with special educational demands, the issue of providing supporting arrangements in education and at last in the field of social climate in schools and classrooms. The empirical part is devoted to the presentation of quantitatively orientated research aimed at analysis of the results of assessment of pupils from sixth to ninth grades of primary schools in relation to the issue mentioned before. The data collection is realised through non-standardised research using the situational approach. The outcome of this diploma thesis are recommendations for possible formation of climate in classrooms in given area.
    Svoboda, Zdeněk, 1976-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    speciální vzdělávací potřeby. speciální pedagogika. děti s tělesným postižením. klima školní třídy. období puberty. physical handicap. pupils with special educational needs. climate of classroom. period of pubescence. diplomové práce
    37.04. 376. 316.344.6-056.26/.29-053.2. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.