Počet záznamů: 1  

Autorita učitele z pohledu pedagoga a dítěte na prvním stupni základní školy

  1. DA 6215
    Skočdopolová, Lenka, 1991-
    Autorita učitele z pohledu pedagoga a dítěte na prvním stupni základní školy / Lenka Skočdopolová. -- 2016. -- 82 listů, 5 nečíslovaných stran příloh. -- Vedoucí práce Jiří Šlégl. -- Abstrakt: Práce se zabývá uvedením základních informací o problematice spojené s autoritou. Cílem práce je zmapovat, zda je učitel v dnešní době pro své žáky autoritou a jak samotný pedagog pohlíží sám na sebe. Tato práce je rozdělena do dvou částí, z nichž jedna část je teoretická, kde vysvětlujeme základní pojmy o autoritě, učiteli, žákovi, hodnocení a výuce na prvním stupni základní školy. V praktické části se zaměřujeme na analýzu nasbíraných dat a vyhodnocení výsledků.. -- Abstrakt: The thesis deals with introduction of the basic information about autority issues. The objective is to charp if the teacher is the autority for pupils and how does he/she consider himself/herself. This dissertation is divided into two parts. The first one is the theoretical part where are explained terms about autority, teacher, pupil, evaluation and teaching at primary school. In practical part we focus on analysis of gathered data and evaluation of results.
    Šlégl, Jiří. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    sociální psychologie. autorita. učitel. žák. authority. teacher. pupil. diplomové práce
    316.6. 316.462. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.