Počet záznamů: 1  

Koučování v obchodní praxi

  1. DA 6038
    Petráčková, Michaela, 1993-
    Koučování v obchodní praxi = Coaching in business practice / Michaela Petráčková. -- 2015. -- 76 listů : schémata + 1 CD. -- Vedoucí práce Josef Smejkal. -- Abstrakt: Cílem této bakalářské práce na téma Koučování v obchodní praxi ve firmě GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries, a. s. je posouzení možností využití koučinku ke zlepšení dovedností u obchodních zástupců ve vybrané firmě, zjištění jejich spokojenosti s tímto procesem a navržení možného přizpůsobení koučinku požadavkům těchto obchodních zástupců. Práce se dělí na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá především významem a podstatou koučování a dovedností a jejich rozvojem. V praktické části je nejdříve představena vybraná firma, poté jsou zde stanoveny výzkumné předpoklady, jejichž platnost bude ověřována pomocí dotazníku a rozhovoru. Na základě výsledků šetření bude vyhodnoceno, zda koučování pomáhá ke zlepšení dovedností u obchodních zástupců, jestli jsou s koučováním obchodní zástupci spokojeni a budou navrženy určité změny s procesem koučování ve vybrané firmě, především návrhy pro zvýšení rozvinutosti dovedností obchodních zástupců.. -- Abstrakt: The aim of this thesis on the topic of Coaching in business practice at GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries, a. s. is assessing the possibility of using coaching to improve skills of sales representatives in a selected company, to determine their satisfaction with this process and to suggest the possible coaching adaptation according to the requirements of sales representatives. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals primarily with the meaning and essence of coaching and skills and their development. In the practical part, there is first introduced the selected company, then there are established the research assumptions whose validity will be verified by a questionnaire and interview. Based on the results of investigation, there will be evaluated whether coaching helps to improve skills of sales representatives, if they are satisfied with the coaching and there will be suggested some changes to the process of coaching in the selected company, especially proposals to enhance the development of skills of sales representatives.
    Smejkal, Josef. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra managementu
    koučování. psychologie řízení. metody vzdělávání. obchodní zástupci. educational methods. coaching. sales representatives. bakalářské práce
    316.46.058.2. 005.32. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.