Počet záznamů: 1  

Fenomén "Flow" v teorii Výtvarné výchovy

  1. DB 40
    Kvasničková, Markéta
    Fenomén "Flow" v teorii Výtvarné výchovy [rukopis] / Markéta Kvasničková. -- 2015. -- 125 l. : il. + DVD-ROM. -- Ved. práce Jitka Géringová. -- Abstrakt: Uvedení pojmu flow do pedagogiky je sledováno ve výuce Výtvarné výchovy na základě kvalitativního výzkumu s cílem podpořit povědomí o motivaci studentů. Vychází z předpokladů vývojové psychologie, empirické praxe a teorií hlubinné psychologie a tvořivosti.. -- Abstrakt: Application of Flow phenomenon on pedagogy domain, namely in Arts education, is based on qualitative research. The aim is to enhance motivation sources in students. Theoretical backround is provided by developmental psychology, practice-based resarch and rooted in dynamic psychology theory and creativity.
    Géringová, Jitka, 1969-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výtvarné výchovy
    výtvarná výchova. pedagogika. motivace. psychologie. flow. výzkum. Arts education. motivation. flow. psychodynamic psychology. research. disertace
    159.9. 159.947.5. 37.01. 72/76:37.016. (043.3)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.