Počet záznamů: 1  

Komparace přímé vyučovací povinnosti a skutečně odučených hodin na vybraných gymnáziích

  1. DA 4680
    Skalický, René, 1962-
    Komparace přímé vyučovací povinnosti a skutečně odučených hodin na vybraných gymnáziích [rukopis] / René Skalický. -- 2015. -- 52 l., [2] l. příl. : grafy, tabulky. -- Ved. práce Roman Stružinský. -- Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je jedna z částí pracovní doby učitele, a to přímá vyučovací povinnost a především skutečně odučené hodiny. V první části práce je pojednáno o celkové pracovní době učitele a jejich součástí z hlediska teorie a legislativy. V druhé části práce je pak zpracováno šetření o skutečně odučených hodinách učitelů na vybraných gymnáziích. Hlavní pozornost je zaměřena na poměr skutečně odučených hodin k předepsané přímé pedagogické činnosti.. -- Abstrakt: This bachelor project deals with one part of worjing time of a teacher, namely the direct teaching activity and really taught lessons. The first part of the project describes working time in general in view of the theory and legislation. The second part analyses lessons really taught by teachers in detail in some selected garammar schools. The main attention is focused on a relation between really taught lessons and direct pedagogical activities.
    Stružinský, Roman. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    studium a výuka. gymnázia. management školy. dotazníky. pracovní doba učitele. přímá pedagogická činnost. skutečně odučené hodiny. working time of a teacher. direct pedagogical activity. really taught lessons. bakalářské práce
    371.3. 373.54. 371.1. 303.622. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.