Počet záznamů: 1  

Analýza postojů nedostatečně kvalifikovaných mladistvých k dalšímu vzdělávání

  1. DA 4687
    Dvořáková, Lenka, 1974-
    Analýza postojů nedostatečně kvalifikovaných mladistvých k dalšímu vzdělávání [rukopis] / Lenka Dvořáková. -- 2015. -- 75 l. : grafy, tabulky. -- Ved. práce Ivana Kratochvílová. -- Abstrakt: Cílem této práce je analýza důvodů vedoucích mladistvé na Žatecku, kteří ukončili své vzdělání absolvováním povinné školní docházky, k tomu, že se rozhodli se dále nevzdělávat. Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na problematiku nedostatečné úrovně nedostatečné úrovně vzdělání těchto mladistvých s ohledem na zaměstnatelnost na trhu práce. V praktické části bude využito kvantitativního výzkumu, který se bude zabývat konkrétními důvody, proč mnoho mladých lidí nemá zájem po ukončení povinné školní docházky pokračovat ve zvyšování své kvalifikace, čím je tato skutečnost ovlivněna a zda a kým jsou tito lidé dostatečně motivováni k dalšímu sebevzdělávání. Dále se praktická část zaměří na to, proč někteří mladí lidé dobrovolně odmítají další možnosti, které jim oblast vzdělávání nabízí, případně jaké jsou překážky a důvody nevyužití nabídek studia, které mají k dispozici. Zabývá se též možnostmi uplatnění těchto lidí, kteří mají pouze ukončené základní vzdělání a poté jejich postavení ve společnosti.. -- Abstrakt: The main target of this work revers to the attitudes of young people who completed compulsory school attendance and decided to not take advantage of other education. The theoretical part relates their attitude after completing elementary school to further education and young people who think that basic education is sufficient. Final work deals with causes why some young people after completing their compulsory schooling don´t want to continue studying. The practical part will be used quantitative research that will examine any specific reasons why many young people don´t want to continue increase their skills, why it is happening and who motivate these people to further self-education. Furthermore, the practical part focuses on why some young people themselves refuse other possibilities that education offers them, or what are the obstacles and reasons for non-use menus studies that are available and possibilities of these people who have only completed primary education and then their position in society.
    Kratochvílová, Ivana, 1962-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    vzdělávání. rekvalifikační kurzy. trh práce. nezaměstnanost. mladiství. dotazníky. učení. výchova. postoj. rodina. osobnost. vzdělanostní nerovnost. rizikové skupiny. zaměstnanost. education. learning. education. attitude. unemployment. family. personality. educational inequality. risk groups. employment. retraining course. bakalářské práce
    37.0. 37.018.48. 331.5. 331.56. 316.346.32-053.67. 303.622. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.