Počet záznamů: 1  

Digitální marketing

  1. DA 5088
    Sedlecký, Radek, 1992-
    Digitální marketing / Radek Sedlecký. -- 2015. -- 50 listů : barevné ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Miroslav Barták. -- Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je analýza digitálního marketingu a jeho využití firmami v Ústeckém kraji. V první části se práce zabývá teoretickou analýzou digitálního marketingu a ukazuje jednotlivé nástroje a prostředí digitálního marketingu. V praktické části se práce věnuje analýze firmy využívající digitální marketing. V závěrečné části je porovnání s konkurencí a doporučení pro firmu využívající digitální marketing.. -- Abstrakt: The bachelor's thesis deals with an analysis of digital marketing and its application for companies in Ústecký kraj. In the first part, the thesis deals with theoretical analysis of digital marketing and shows the tools and platform of digital marketing. In practical part the thesis deals with analyzes of company using digital marketing. In the final part deals with comparison of competition and gives recommendation for company using digital marketing.
    Barták, Miroslav. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    marketing. veřejný internet. internetové sociální sítě. WWW stránky. reklama a propagace. cukrářství. digitální marketing. digital marketing. social network. advertisement. website. sweet shop. bakalářské práce
    339.138. 658.8. 004.738.5-027.555. 004.738.5:316.472.4. 004.738.12. 659.1. 663.916. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.