Počet záznamů: 1  

Interaktivní tabule jako edukační prostředek pro praktické využití slovních úloh pro žáky 1. stupně ZŠ

  1. DA 4487
    Muchová, Alena, 1973-
    Interaktivní tabule jako edukační prostředek pro praktické využití slovních úloh pro žáky 1. stupně ZŠ [rukopis] / Alena Muchová. -- 2015. -- 88 l. : il., grafy, tabulky + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Lukáš Círus. -- Abstrakt: Diplomová práce nesoucí název Interaktivní tabule jako edukační prostředek pro praktické využití slovních úloh pro žáky 1. stupně ZŠ, je zacílena na zjištění znalostí žáků 4. ročníku ZŠ v oblasti slovních úloh a zároveň na prokázání tvrzení, že za pomoci práce na interaktivní tabuli budou žáci schopni získané znalosti a dovednosti aplikovat do praktického života. V práci byly stanoveny tři hypotézy, které v rámci výzkumného šetření budou vyvráceny či potvrzeny. Teoretická část práce se věnuje dané problematice v rovině teoretické. Jsou zde rozebírány slovní úlohy, osobnost učitele a samozřejmě i problematika interaktivních tabulí. Praktická část (výzkumná) je jádrem této práce, je zaměřena na výzkum, který je samozřejmě cílen na zjištění hlavního cíle, tedy zda opravdu práce na interaktivní tabuli připraví žáky lépe pro praktický život v oblasti jednoduchých početních operací. Sběr dat k výzkumu byl za pomoci nestandardizovaných testových úloh.. -- Abstrakt: This diploma thesis is called Interactive Whiteboard as an Educational Means for Practical Usage of Word Problems for Primary Pupils. The aim of this thesis is to find out 4th grade pupils' familiarity as well as to prove that they will be able to apply their knowledge gained via interactive whiteboard in real life situations. Three hypotheses will be proved or denied in the research. The theoretical part deals with the theoretical background of word problems, teacher's character and interactive whiteboards. The aim of the practical part is to find out if work on interactive whiteboard can prepare pupils better for real life situations using simple counting operations. The data were obtained by non-standard test tasks.
    Círus, Lukáš, 1976-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Pedagogická fakulta. Katedra matematiky
    informační a komunikační technologie. interaktivní tabule. didaktická technika. slovní úlohy. kritické myšlení. základní školy. žák. strategie řešení. pupil. word problems. critical thinking. strategy solutions. interactive whiteboard. diplomové práce
    004+621.39. 004.354.3:686.888. 371.68/.69. 512.1. 159.955:165.021. 373.3. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.