Počet záznamů: 1  

Marketing fotbalového klubu

  1. DA 4303
    Řezníček, David, 1992-
    Marketing fotbalového klubu [rukopis] / David Řezníček. -- 2014. -- 52 l. : barev. il., grafy, tabulky + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Helena Michajlovská. -- Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingem fotbalového klubu. Předmětem je zhodnocení marketingové činnosti fotbalového klubu FK Ústí nad Labem a na základě toho navrhnout lepší prostředky pro prezentaci klubu. První část zahrnuje teoretické pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu. Zahrnuje dále také analýzu okolí prostředí klubu. Praktická část zahrnuje dále analýzu organizace a marketingový mix. V závěru praktické části je zpracováno doporučení na zlepšení prezentace klubu.. -- Abstrakt: This thesis deals with Marketing of football club. The object of this thesis is to evaluate marketing activity of football club FK Ústí nad Labem and with the result try to propose solutions for better resources for team presenatation. The first part contains teoretical terms from marketing of sport. The second part, practical part of work, is begining with characteristicks of club. Practical part also contains analysis of organization and marketing mix. In the end of this work is processed and advice to make presentation of football club better then is now.
    Michajlovská, Helena. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    marketing. reklama a propagace. public relations. fotbalové kluby. komunikační mix. SWOT analýza. PEST analýza. prezentace klubu. communication mix. SWOT analysis. PEST analysis. presentation of the club. football. bakalářské práce
    339.138. 658.8. 659.1. 659.4. 796.332:061. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.