Počet záznamů: 1  

Guerilla marketing ve vybrané firmě

  1. DA 4298
    Fejfarová, Lenka, 1992-
    Guerilla marketing ve vybrané firmě [rukopis] / Lenka Fejfarová. -- 2014. -- 55 l. : barev. il., grafy, tabulky + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Michaela Mistríková. -- Abstrakt: Tato bakalářská práce s názvem Guerilla marketing ve vybrané firmě byla napsána s cílem analýzy guerilla marketingu a jeho aplikace ve zvolené firmě, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace této firmy. V teoretické části byl guerilla marketing s využitím odborné literatury na dané téma popsán jako součást marketingové komunikace, byly popsány jeho zásady, druhy, byly srovnány postoje různých autorů ke guerilla marketingu a uveden pohled na guerilla marketing z právního hlediska. V praktické části bylo provedeno místní šetření formou dotazníku, kdy cílová skupina odpovídala na dané otázky s účelem zjistit, jaká forma komunikačního marketingu bude efektivní aplikovat na vybranou firmu. Závěrem práce je vypracování doporučení a návrhů s aplikací guerilla marketingu na základě získaných odpovědí.. -- Abstrakt: This bachelor thesis with the name Guerilla marketing in a company was written with the aim of analysing guerilla marketing and to apply guerilla marketing in a chosen company to improve the marketing communication of this company. In the theoretical part was guerilla marketing with the usage of professional literature described as a part of marketing communication, the principles and types were described, the attitudes of different authors were compared and the legislative view of guerilla marketing was mentioned. In the practical part was done a research, in which the target group answered the questions with the aim of finding out what type of marketing communication would be effective to apply on the company. The conclusion based on the answers is summarized in suggestions and recommendations.
    Jánská, Michaela. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    guerilla marketing. marketingová komunikace. marketingový komunikační mix. tradiční marketing. netradiční marketing. marketing communication. marketing communication mix. traditional marketing. non-traditional marketing. bakalářské práce
    658.8-028.76. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.