Počet záznamů: 1  

Shodná zobrazení v předškolním vzdělávání

  1. DA 4230
    Fritzscheová, Pavla, 1991-
    Shodná zobrazení v předškolním vzdělávání [rukopis] / Pavla Fritzscheová. -- 2014. -- 60 l. : barev. il. -- Ved. práce Dagmar Malinová. -- Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá podporou rozvoje matematického myšlení u dětí předškolního věku. Cílem bakalářské práce je vytvořit a v praxi ověřit ucelený didaktický materiál, který by v rámci celostního pojetí předškolní výchovy a při respektování vývojových specifik soustředil pozornost na téma shodných zobrazení. Účinnost didaktického materiálu byla zkoumána s využitím metody pedagogického pozorování. Sadu úloh je doplněna o metodické pokyny tak, aby s nimi mohli pedagogové v mateřských školách pracovat a rozvíjet u dětí matematické myšlení zábavnou formou, která děti zaujme.. -- Abstrakt: This bachelor thesis deals with support of mathematical thinking development of preschool children. The target of this bachelor thesis is to create and verify in practice integrated didactic material, which in the context of holistic concept of preschool education and with respect of the specifics of development focused attention on congruent transformations. The efficiency of didactic material was researched with method of pedagogical observation. The set of tasks is completed by methodical instructions in the way, which allows educators in kindergartens work with it and develop mathematical thinking of children by entertaining and interesting form for them.
    Malinová, Dagmar. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Pedagogická fakulta. Katedra matematiky
    výchova a vzdělávání. děti předškolního věku. matematické myšlení. didaktické hry. geometrie. shodná zobrazení. pre-school education. geometry. mathematical thinking. congruent transformations. didactical aids. bakalářské práce
    37.0. 376. 316.346.32-053.4. 51:165. 371.382. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.