Počet záznamů: 1  

Názory diváků na marketingovou strategii házenkářského týmu DHK Baník Most

  1. DA 4132
    Vysloužilová, Kamila, 1990-
    Názory diváků na marketingovou strategii házenkářského týmu DHK Baník Most [rukopis] = Spectators' opinion on marketing strategy of the handball team DHK Baník Most / Kamila Vysloužilová. -- 2014. -- 64 l., [9] l. příl. : grafy. -- Ved. práce David Cihlář. -- Abstrakt: V této bakalářské práci na téma "Názory diváků na marketingovou strategii házenkářského týmu DHK Baník Most" byla pomocí dotazníkového šetření zjišťována spokojenost diváků s marketingovou strategií klubu DHK Baník Most. Šetření bylo uskutečněno během domácího utkání družstva žen a účastnit se mohli všichni přítomní diváci. Výsledky, přinášející tento výzkum, jsou potřebné především jako přímá zpětná vazba od sportovních diváků, na které byla pět let marketingová strategie aplikována. Pro další rozvoj této strategie je potřebné rozpoznat její atraktivní body, ty dále rozvíjet, a části méně účinné, zastaralé či neoblíbené nahradit jinými. Strategie je v úvodní části práce obecně popsána a po zjištění výsledků výzkumu, jsou v závěru předloženy návrhy a doporučení, které by ji mohly vylepšit.. -- Abstrakt: In this bachelor thesis with the title "Spectators' opinion on marketing strategy of the handball team DHK Baník Most", by the means of questionnaire there was ascertained the satisfaction of the spectators with the marketing strategy of the handball club DHK Baník Most. The survey took place during a home match of the women A team and all present spectators could take part. The results brought by this survey are necessary mainly as a feedback from the sport spectators, who had been the strategic aim of the applied strategy. For a further development of this strategy it is necessary to identify its attractive points, develop them, and the less efficient and obsolete ones replace with another ones. The strategy is generally described in the introduction, and after acquiring the survey results, in the conclusion there are made suggestions and recommendations that should improve the strategy.
    Cihlář, David. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra tělesné výchovy
    házená. sportovní diváci. marketing ve sportu. marketingová strategie. DHK Baník Most. marketing in sport. marketing strategy. sport spectatorship. handball. bakalářské práce
    796.322. 796.073. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.