Počet záznamů: 1  

Kniha a její adaptace v rámci digitání hry

  1. DA 3867
    Fajman, Andreas, 1991-
    Kniha a její adaptace v rámci digitání hry [rukopis] / Andreas Fajman. -- 2014. -- 45 l. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Tomáš Suk. -- Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá knižní adaptací v rámci digitální hry. V teoretické části se zabýváme rozdíly mezi fikčním světem knih a virtuálním světem digitální her. Dále pak prozkoumáváme metody filmové adaptace, které by mohli být použitelné pro digitálněherní adaptaci. V empirické části se zabýváme samotnou adaptací. Konkretně se jedná o knižní adaptaci digitální hry Assassin's Creed a digitálněherní adaptaci knihy METRO 2033. Cílem této práce je zjistit, k jakým rozdílům dochází během adaptace.. -- Abstrakt: The bachelor´s thesis deals with the literary adaptation in the context of digital game. The teoretical part deals with the differences between the fictional world of books and the virtual world of digital games. Furthermore, we investigate the methods of film adaptation that might be useful for game adaptation. The empirical part deals with the actual adaptation. Specifically, the literary adaptation of digital game Assassin's Creed and game adaptation of the book METRO 2033. The purpose of this work is to identify any differences that occur during adaptation.
    Suk, Tomáš. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    knihy. počítačové hry. adaptace. knižní předloha. digitální hra. metody. komparace. adaptation. original book. digital game. methods. comparation. bakalářské práce
    08/09. 794:004.9. 004.9:794. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.