Počet záznamů: 1  

Ruská televizní reklama

  1. DA 3672
    Litvinenko, Lolita, 1973-
    Ruská televizní reklama [rukopis] / Lolita Litvinenko. -- 2014. -- 54 l. : barev. il. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Inna Kalita. -- Práce je psaná v azbuce. -- Abstrakt: Anotace. Ve své bakalářské práci představuji historii rozvoje reklamy v Rusku. Seznamuji se specifikou televizní reklamy, klíčovými etapami rozvoje ruského reklamního trhu. Práce ukazuje, jakou roli hraje reklama v současné společnosti. Rovněž v ní provádím srovnání s reklamou zahraniční a s reklamou ruskou v období existence Sovětského svazu.Teoretická část seznamuje s pojmem "reklama", popisuje historii jejího rozvoje, vyzdvihuje charakteristické rysy ruské reklamy a hodnotí je. Druhá část mé bakalářské práce představuje rozdělení televizní reklamy na různé typy. Podtrhuje její přednosti, značné možnosti a uvádí jednotlivé specifické hranice TV - reklamy. Daný kontext rozšiřuje i pojem "sponzorská reklama".Zvláštní pozornost je věnována ratingu / hodnocení / televizních reklam. Výzkum ukazuje, že reklama představuje pro miliony diváků populární prvek zábavy.V mé práci nezůstaly opomenuty ani takové závažné otázky, jako jsou zákazy či omezení televizní reklamy.Aktuálním problémem v současné době zůstává nevhodná, nežádoucí reklama, která zavádí diváka v roli spotřebitele do bludného kruhu, a rovněž reklama nedůvěryhodná, neetická a záměrně nepravdivá. Zvláštním, velmi rozšířeným, jevem je skrytá reklama. Právě proto ve své práci uvádím její zákonná omezení a konkrétní případy jejich porušování. Zamýšlím se též nad otázkou tzv. "25.snímku". Praktická část je věnována jednomu ze současných nejkreativnějších způsobů ruské reklamy nazvanému "Moje rodina". Identifikovány a popsány vlastnosti kreativní reklamy, vykazuje typické znaky jazykové kreativity zavedením afektivní strategie. Pozornost je rovněž věnována využití počítačové grafiky v moderní reklamně. Identifikovány a popsány jednotlivé fáze ve vývoji televizní reklamy, se zaměřuje na moderní dobu vývoje reklamního podnikání v Rusku a reflexe v oblasti reklamy tradic a mentality ruských lidí. Na základě analýzy zvláštnosti moderní ruské televizní reklamy a tajemství úspěšné reklamy.. -- Abstrakt: Resume Baccalaureate work "TV advertising in Russia" consists of two parts: theoretical and practical. The purpose is studying of history and advertising development in Russia. The attention is paid to the analysis the concept "Russian TV advertising" its specifics and a role in modern society. Baccalaureate work consists of two parts: theoretical and practical. The first theoretical part, acquaints with the concept of "advertising", its history and its development, highlighting the specific features of Russian advertising. The comparison of foreign advertising and advertising in Soviet period. The special attention is paid to traditions and mentality of the Russian people. The ensuing characteristics, that led to the stages of formation of TV advertising in Russia are allocated and described, with a pertinent look at the present period of development of advertising in Russia. The practical part, is based on the analysis of one of the most creative Russian advertising "My family". In baccalaureate work characteristic signs of a language creative are investigated, effective strategy is traced. Based on the study revealed the secrets of successful advertising . In conclusion, revealed features of the Russian television advertising. Considerable attention, is given to computer aided graphics, in modern advertising. Examines the key stages in the development of the advertising market in Russia.
    Kalita, Inna, 1969-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    ruština. masmédia. televize. reklama a propagace. russian. television. advertising. bakalářské práce
    811.161.1. 659.3. 621.397.13. 654.197. 316.774. 659.1. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.