Počet záznamů: 1  

Vybudování zákaznického centra v distribuční společnosti

  1. DA 3406
    Vítová, Klára, 1991-
    Vybudování zákaznického centra v distribuční společnosti [rukopis] / Klára Vítová. -- 2014. -- 48 l., [11] l. příl. : barev. il., grafy, tabulky. -- Ved. práce Lenka Nigrinová. -- Abstrakt: Téma této bakalářské práce je vybudování zákaznického centra v distribuční společnosti s aplikací na konkrétní podnik Bidvest. Práce si klade za úkol ohodnotit stávající situaci za pomocí nástrojů jako je například analýza konkurenčního prostředí. Dále se zabývám důvody, které vedou společnost jako je Bidvest k budování zákaznického centra, co může zákaznické centrum nabídnout, jaké má výhody a jaké jsou možnosti samotné organizace zákaznického centra. Obsahem této práce je také popis činnosti již fungujícího centra, požadavky na pracovníky a manažery. V závěru uvádím hodnocení dosažené dotazníkovým šetřením, v rámci kterého byli dotazováni zákazníci společnosti Bidvest. Analýza výsledků pomůže k zhodnocení přínosu zákaznického centra. Na základě výsledků doporučím úpravy, které by měly vést ke zvýšení úrovně poskytovaných služeb.. -- Abstrakt: The main focus of my Bachelor?s Thesis is a forming of customer service department in a distribution company with application on the particular organization Bidvest. The dissertation aims to assess current situation by employing methods such as analysis of competitive environment. I also analyze reasons why a company like Bidvest would be interested in establishing a customer service department. Next point was to find out what the customer service offers, what are the advantages of providing customer service, and what are the options of customer service department itself. This thesis also includes a description of already functioning customer service department and the requirements it imposes on operator and managers as well. I also present results of the customer service department evaluation gained from a survey carried out among Bidvest customers. The analysis of the results will help to define benefits of such a department. Based on the outcome, I recommend certain adjustments that would improve current services in order to satisfy costumers needs at highest level possible. ?.
    Nigrinová, Lenka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    skladové hospodářství. logistika (management). zákaznická centra. distribuční společnost. Bidvest. gastronomie. customer service department. distribution company. gastronomy. bakalářské práce
    005.932. 005.51. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.