Počet záznamů: 1  

Dopad pozitivní motivace ekologického smýšlení dětí na jejich rodiče

  1. DA 3211
    Pata, Lukáš, 1981-
    Dopad pozitivní motivace ekologického smýšlení dětí na jejich rodiče [rukopis] / Lukáš Pata. -- 2014. -- 62 l. : barev. il., grafy, tabulky. -- Ved. práce Kateřina Marková. -- Abstrakt: Obsahem této práce na téma "Dopad pozitivní motivace ekologického smýšlení dětí na jejich rodiče", je průřez historií předškolního vzdělávání, náhled na osobnosti, které se zasloužily o rozvoj pedagogiky a současné trendy předškolního vzdělávání. Dalším z cílů této práce je prokázat, či vyvrátit, zda lze pozitivním působením environmentální výchovy na předškolní dítě ovlivnit ekologické chování jejich okolí. Za tímto účelem jsem oslovil jednu školku s rozšířenými ekologickými osnovami. Sebraná data dotazníkovou formou a ústním pohovorem s rodiči a pedagogy posloužila jako vstupní data pro další výzkum. Současně jsem využil internetových nezávislých dotazníků pro zmapování názorů širší veřejnosti. Získaná data jsem porovnal a vyhodnotil a závěrem je potvrzení, že je možné, aby dítě pozitivně motivovalo své okolí.. -- Abstrakt: A content of this thesis called "The impact of positive motivation of ecological mindset of children to their parents" is a selection of the history of pre-school education, a preview of the personalities that it contributed to the development of education and current trends in early child hood education The following part are current trends of the pre-school education. The next goal of this thesis is to prove or to disprove whether it is possible with the positive effect of environmental education on pre-school child to influence ecological behaviour of their surroundings. For this purpose, I addressed a nursery with widespread ecological educations. The collected data from questionnaires and oral interviws with parents and teachers helped as input data for further research. At the same time, I used the indepenent online questionnaries for maping opinions of the wider public. After that I compared and evaluated the collected data and the conclusion is confirmation that is possible that the child can motivate positively its surroundings.
    Marková, Kateřina, 1974-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Fakulta životního prostředí. Katedra společenských věd
    environmentální výchova a vzdělávání. lesní mateřské školy. ekoškolky. metoda Montessori. mateřská škola. ekoškolka. Montessori školky. kindergarten. environmental education. Forest nursery. Montessori preschool. bakalářské práce
    502:37.03. 373.24.033. 373.24:[502:37.03]. 37.091.4. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.