Počet záznamů: 1  

Postoje seniorů k televizní reklamě

  1. DA 3441
    Málková, Nikola, 1992-
    Postoje seniorů k televizní reklamě [rukopis] / Nikola Málková. -- 2014. -- 60 l., [4] l. příl. : barev. il., grafy, tabulky. -- Ved. práce Hana Jírová. -- Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zjistit postoje seniorů k televizní reklamě. Provedení místního šetření v Ústí nad Labem a v Žabovřeskách nad Ohří a následné srovnání výsledků šetření na malé vesnici a ve větším městě. V teoretické části, vypracované na základě odborné literatury, jsou popsány a vymezeny základní pojmy, potřebné k porozumění dané problematice, jako jsou reklama, televizní reklama, senior, postoje, segmentace. Praktická část práce se zaměřuje na místní šetření provedené ve dvou místech, následně se věnuje analýze a komparaci těchto šetření. V závěru práce je uvedeno několik výrobků a služeb, které by mohly být do budoucna trendem vzhledem k demografickému vývoji. Jedná se o speciální mobilní telefon pro seniory a služby týkající se zdraví a péče.. -- Abstrakt: The aim of this bachelor´s thesis is to find out the attitude of seniors with regard to the advertisements in television. The research is held in Usti nad Labem and Zabovresky nad Ohri and the results are evaluated according to division between small and larger town. The theoretical part is based upon the specific related literature sources in order to determine and describe the basic terminology needed to the basic understanding of the given problematic, i.e. the advertisement, TV ads, senior, attitude and segmentation. Practical part is focused on the local research conducted in two different places, followed by the analysis and comparison of their findings. In the end there are listed several products and services which might be considered as a trend of the future with regard to the demographic development. It´s about the special mobile phone for the seniors and services related to health care.
    Jírová, Hana, 1938-2023. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    názory a postoje - Ústecký kraj (Česko : 2000-). televizní reklama. senior. marketing. attitudes. television commercial. bakalářské práce
    (437.315). (437.15). 316.64. 659.1:654.198. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.