Počet záznamů: 1  

Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem

  1. DA 3448
    Šťastná, Kamila, 1982-
    Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem [rukopis] / Kamila Šťastná. -- 2014. -- 46 l., [4] l. příl. : barev. il., grafy, tabulky. -- Ved. práce Helena Michajlovská. -- Abstrakt: Cílem této bakalářské práce na téma ?Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem? je zhodnocení marketingového mixu společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem a doporučení účinnějšího marketingového mixu. V jednotlivých kapitolách této práce jsou teoreticky vymezeny pojmy, které s marketingovým mixem souvisí, včetně popisu zařízení a současného stavu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem a porovnání ho s jeho konkurenty, kteří byli pro toto srovnání vybráni. Součástí této práce je dotazníkové šetření, které se zabývá znalostí respondentů o tomto hotelu a jehož výsledky jsou zde podrobně popsány a které posloužilo k naplnění cíle této práce. V konečné části bakalářské práce se autorka zabývá doporučeními, jakými směry by se měla tato společnost ubírat, aby se i nadále pohybovala na trhu na předních místech a byla konkurenceschopná.. -- Abstrakt: The aim of this thesis entitled "Marketing Mix of the Clarion Congress Hotel Ústí nad Labem" is the evaluation of a marketing mix of the Clarion Congress Hotel Ústí nad Labem and the recommendations to improve it. Concepts related to the marketing mix including a description of contemporary status of the Clarion Congress Hotel Ústí nad Labem are theoretically introduced in chapters of this thesis. A comparison with selected competitors is also a part of this work. The next part of the thesis is a questionnaire which deals with respondents knowledge about this hotel. The results of this questionnaire are described in details. The meet of the objectives of this thesis is based on this results. The recommendations for remaining at the forefront of the market for this company are listed in the conclusion of the thesis.
    Michajlovská, Helena. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    marketingový výzkum. dotazování. marketingový mix. konkurence. SWOT analýza. marketing tools. rival. marketing inquiry. SWOT analysis. bakalářské práce
    658.8:005.52. 303.62. 316.776. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.