Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie společnosti Jeremias, s. r. o

  1. DA 3443
    Voborská, Klára, 1992-
    Marketingová strategie společnosti Jeremias, s. r. o. [rukopis] / Klára Voborská. -- 2014. -- 49 l., [2] l. příl. : grafy, schémata, tabulky. -- Ved. práce Hana Jírová. -- Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je popis marketingové strategie společnosti Jeremias, s. r. o. a její následné zhodnocení. Po popisu společnosti jsou v práci rozebrány marketingové nástroje, provedena situační a SWOT analýza. To povede k zjištění stávající marketingové strategie. Návrh změn v této strategii musí vést ke zviditelnění společnosti a měl by podniku pomoci splnit jeho cíle. Na základě poznatků z analýz podniku budou zjištěny nedostatky, které by měly být pomocí změn odstraněny.. -- Abstrakt: The aim of the Bachelor thesis is a description of the marketing strategy of the company Jeremias, Ltd. and then its evaluation. After the description of the company the marketing mix is presented along with the situational and SWOT analysis. This lead to finding of the existing marketing strategy. The proposal of this strategy must lead to the visibility of the company and it should help reaching goals. On the basis of the analysis issues will be indentified but they should be fixed by certain changes.
    Jírová, Hana, 1938-2023. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    marketingový management. marketingová strategie. marketingové prostředí. SWOT analýza. systémové komíny. marketingový mix. marketing strategy. marketing surrounding. SWOT analysis. element chimneys. marketing mix. bakalářské práce
    658.8:005. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.