Počet záznamů: 1  

Bankovní reporting z pohledu klienta

  1. DA 3718
    Petríková, Šárka, 1989-
    Bankovní reporting z pohledu klienta [rukopis] / Šárka Petríková. -- 2014. -- 98 l., [1] l. příl. : barev. il., grafy, schémata, tabulky. -- Ved. práce Olga Faltejsková. -- Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na bankovní reporting z pohledu externího uživatele a na to, zda a jakým způsobem může klient tyto informace využít ve svůj prospěch. Diplomová práce se orientuje na výroční zprávu banky, která je důležitým komunikačním a informačním nástrojem banky ve styku s veřejností. Zdůrazňuje její marketingovou úlohu v oblasti komunikace se zákazníky. V praktické části diplomové práce je proveden marketingový průzkum spokojenosti a loajality klienta se svojí hlavní bankou. Průzkum je vyhodnocován pomocí metod Net Promoter Score a The European Customer Satisfaction Index. Dále je provedena komparace obou metod, včetně vlastního hodnocení. Poté se praktická část přesouvá na soutěže týkajících se výročních zpráv. Proto je nezbytnou součástí práce i srovnání výsledku marketingového výzkumu, provedeného širokou veřejností a výsledku soutěže o nejlepší výroční zprávu, kde samotné výroční zprávy hodnotila odborná porota. V neposlední řadě je práce orientována na zásady Global Reporting Initiative, které se využívají při zpracovávání výročních zpráv.. -- Abstrakt: Thesis focuses on bank reporting from the perspective of an external user and whether and how the client can use this information to your advantage . This thesis focuses on the bank's annual report, which is an important communication and information tool for banks dealing with the public. Emphasizes its role in marketing communications with customers. In the practical part of the thesis is conducted marketing research customer satisfaction and loyalty with their main bank. The survey is evaluated using the methods of Net Promoter Score and The European Customer Satisfaction Index. Furthermore is done comparison of both methods, including self-evaluation . Then it moves to contest relating to annual reports. Therefore, it is an essential part of a comparison result of marketing research, carried out by the general public and the reset of competition for best annual report, where the annual report is evaluated by jury. Finally, the work is focused on the principles of the Global Reporting Initiative, which is used for the processing of annual reports.
    Faltejsková, Olga. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví
    bankovnictví. banky. finanční služby. výroční zprávy. bankovní reporting. bankovní dohled. bankovní regulace. klient. marketingový průzkum. spokojenost. loajalita. Net Promoter Score. The European Customer Satisfaction Index. Global Initiative Reporting. bank. bank reporting. annual report. bank supervision. banking regulation. client. marketing research. satisfaction. loyalty. diplomové práce
    336.71. 336.717. 005.584/.585. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.