Počet záznamů: 1  

Aplikace pedagogických prostředků ve formě odměn a trestů na druhém stupni základní školy

  1. DA 2686
    Bošková, Dominika, 1990-
    Aplikace pedagogických prostředků ve formě odměn a trestů na druhém stupni základní školy [rukopis] / Dominika Bošková. -- 2014. -- 60 l. : grafy, tabulky. -- Ved. práce Arnošt Smolík. -- Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá aplikací různých kázeňských prostředků formou odměn a trestů. Zkoumá jejich četnost užívání z pohledu pedagoga. Teoretická část je zaměřena na popis kázeňských prostředků a na jejich účinky ve školní praxi. Zabývá se popisem osobnosti žáka, osobnosti učitele a vztahy mezi učiteli a žáky. Postupně uvádí jednotlivé typologie učitelů. V praktické části je provedeno empirické šetření, které pomocí explorativní metody zjišťuje reálnou aplikaci kázeňských prostředků. Cílovou skupinou jsou učitelé ve věku 31 až 40 let působící na druhém stupni základních škol.. -- Abstrakt: The thesis addresses the application of various means of discipline in form of rewards and punishments. It examines the frequency of their uses from the teachers' perspective. The theoretical part contains the description of the means of discipline and their effect in the school environment. Moreover, it concerns the description of the pupil's personality, the teacher's personality and the relationship between pupils and teachers. Further the typology of teachers is defined. The practical parts incorporate empirical research, which by the meant of explorative method investigate the real application of the means of discipline. The target group are the teachers in the age from 31 to 40, teaching at secondary school.
    Smolík, Arnošt. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    dítě. odměna. pedagog. respondent. trest. učitel. žák. child. reward. educator. respondent. punishment. teacher. student. bakalářské práce
    (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.