Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu společnosti EXPRESKA - pobočka Ústí nad Labem

  1. DA 3451
    Mrhalová, Veronika, 1989-
    Analýza marketingového mixu společnosti EXPRESKA - pobočka Ústí nad Labem [rukopis] / Veronika Mrhalová. -- 2014. -- 54 l., [3] l. příl. : barev. il., grafy, tabulky. -- Ved. práce Lenka Nigrinová. -- Abstrakt: Moje bakalářská práce pojednává o pobočce společnosti EXPRESKA v Ústí nad Labem, která nabízí službu v podobě fitness klubu, který je určen pouze pro ženy. Teoretická část se zabývá marketingem, jeho definicí a údělem nepostradatelnosti pro celou společnost. Pojednávám zde o podnikatelských koncepcích, díky kterým si organizace vybírají nejvhodnější způsob pro oslovování zákazníků nebo obchodních partnerů. Mimo jiné se teoretická část zabývá marketingovým mixem, což je nejdůležitější prostředek marketingového řízení. Jsou zde popsány jeho jednotlivé nástroje, díky kterým organizace dosahují svých marketingových cílů. Největší část zaujímá marketingová komunikace, která obsahuje všechny prostředky, díky nimž organizace komunikují s cílovými skupinami. Praktická část představuje společnost EXPRESKA a vysvětluje myšlenku cvičebního plánu v podobě kruhového tréninku. Dále je zde zhodnocení stávajícího marketingové mixu, který pobočka v Ústí nad Labem využívá. Toto zhodnocení proběhlo na základě sekundárních dat, která byla poskytnuta managementem pobočky, ale také díky informacím z vlastního dotazníkového šetření. Kromě toho jsou v praktické části uvedeny návrhy na zlepšení marketingového mixu.. -- Abstrakt: My bachelor thesis deals with the branch of company EXPRESKA in Ústí nad Labem, which offers services like fitness club that is designed only for women. The theoretical part is devoted to marketing, its definition and its essential purpose and indispensability for the whole society. I describe the most suitable business strategies and communication tools that have a strong impact on customers and business partners. Especially I concentrate on marketing mix as one of the main parts of a marketing management. I describe the marketing mix part more precisely because it helps organizations and businessmen to achieve their marketing goals. The largest part of the theoretical section is devoted to marketing communication and how to effectively use it to reach requested impact on the target groups. The practical part presents the company EXPRESKA and explains the idea of an exercise plan in the form of circuit training which is the main value that EXPRESKA provides their customers with. Following is the evaluation of the current marketing mix that branch in Ústí nad Labem uses. To achieve correct evaluation I have used the results of my own questionnaire survey as the primary data and information I obtained from fitness club management as the secondary data. In conclusion of this bachelor thesis I propose fitness club EXPRESKA how to use the marketing mix tool more effectively.
    Nigrinová, Lenka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    marketingová komunikace. reklama a propagace. marketingový mix. produkt. cena. distribuce. propagace. fitness klub. kruhový trénink. doplňky stravy. marketing mix. product. price. distribution. promotion. marketing communication. fitness club. circuit training. nutritional supplements. bakalářské práce
    658.8:316.77. 659.1. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.