Počet záznamů: 1  

Reklamní agentury v České republice a SRN

  1. DA 2450
    Stejskalová, Pavla, 1986-
    Reklamní agentury v České republice a SRN [rukopis] / Pavla Stejskalová. -- 2013. -- 55 l., [2] l. příl. : grafy. -- Ved. práce Helena Michajlovská. -- Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zmapovat reklamní agentury a jejich trh v České republice a ve Spolkové republice Německo. Teoretická část práce se týká převážně seznámením se s jednotlivými významnými reklamními agenturami a srovnáním historického vývoje těchto subjektů na českém a německém trhu. Praktická část bakalářské práce se zaměřuje na charakteristiku reklamních agentur, která byla uskutečněna na základě provedeného dotazování prostřednictvím písemných dotazníků. Na základě výsledků dotazování a vlastních zkušeností autorky práce dochází ke srovnání německých a českých agentur. Ve druhé polovině praktické části bakalářské práce se autorka věnuje analýze CRM a marketingového řízení ústeckého výrobce a prodejce reklamního textilu. Německé agentury jsou více rozvinuté než agentury české, což je způsobeno delším historickým vývojem, aktivnějším přístupem k budování vztahů se zákazníky, širší spoluprací se zahraničními klienty a celkovou hospodářskou situací na trhu. V současnosti neustále roste význam CRM a marketingového řízení ve firmách. Pokud chce společnost na trhu uspět, je nutné, aby se neustále zaměřovala na tvorbu vztahů se zákazníky a činila správná rozhodnutí v rámci marketingu.. -- Abstrakt: The aim of this bachelor thesis is to map advertising agencies and their market in the Czech republic and Germany. The theoretical part of this thesis is mainly concerned with getting to know single famous advertising agencies and with comparing of historical development of these subjects on Czech and German market. The practical part of this bachelor thesis focuses on characteriscs of advertising agencies, which was made on the basis of questioning by written questionnaires. On the basis of results of questioning and own experience of the author of these thesis it comes to comparision of Czech and German. The author follows CRM and marketing management of the producer and supplier of promotional textile from Ústí nad Labem in the second half of the practical part of these bachelor thesis. German agencies are more advanced than the Czech ones, that is caused by longer historical development, more actively attitude to building relationship with customers, larger colaboration with foreign clients and the total economic situation on the markt.The importance of CRM and marketing management is currently growing constantly. If a company wants to find success on the market, it is necessary its focus on creating relationships with customers and its right decisions in marketing.
    Michajlovská, Helena. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    reklamní agentura. CRM. marketingové řízení. Česká republika. Spolková republika Německo. advertising agency. CRM. marketing management. Czech republic. Germany. bakalářské práce
    (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.