Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie divize VAIO firmy Sony

  1. DA 2289
    Slivová, Veronika, 1989-
    Marketingová strategie divize VAIO firmy Sony [rukopis] / Veronika Slivová. -- 2013. -- 73 l., [10] l. příl. : barev. il., grafy, schémata, tabulky. -- Ved. práce Michaela Mistríková. -- Abstrakt: Teoretická část diplomové práce se nejprve zaměřuje na představení marketingové strategie. Dále analyzuje mikroprostředí a makroprostředí. Do mikroprostředí spadají zákazníci, podnik, dodavatelé, veřejnost a konkurence. Makroprostředí je představeno pomocí vlivů, které ho ovlivňují. Jedná se o vlivy demografické, ekonomické, přírodní, technologické, politické a kulturní. Po analýze těchto vlivů následuje rozbor marketingových cílů a jednotlivých strategiích. Teoretickou část zakončuje kapitola kontrolní etapa. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky aplikovány na divizi VAIO. Je zde stručně představen marketingový mix divize VAIO a analýza mikroprostředí a makroprostředí. Cílem diplomové práce je analýza vlivů marketingové strategie divize VAIO firmy Sony na nákupní chování zákazníků a návrhy na zvýšení její efektivity. Pomocí dotazníkového šetření bude možné interpretovat výsledky a poté navrhnout možné řešení pro zvýšení efektivity.. -- Abstrakt: The theoretical part of the thesis first introduces the concept of marketing strategy. It also analyses micro and macro environment. Micro environment includes a company and its customers, suppliers, rival companies and the public. Macro environment is presented by elements which affect it - demographic, economic, natural, technological, political and cultural influences. Then an analysis of marketing objectives and individual strategies follows. The last part of the theoretical part deals with a control stage. In the practical part, this theoretical knowledge is applied to the division VAIO. It offers a brief description of the marketing mix of the division VAIO and an analysis of micro and macro environment. The aim of this thesis is to analyse the impact of marketing strategy of the division VAIO on the shopping behaviour of customers and to give some suggestions in order to increase its effectiveness. A survey is used to obtain necessary data, its results are later interpreted and possible solutions presented.
    Jánská, Michaela. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    marketingová strategie. makroprostředí. mikroprostředí. notebook. firma Sony. divize VAIO. marketing strategy. macro environment. micro environment. notebook. company Sony. division VAIO. diplomové práce
    (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.