Počet záznamů: 1  

Inovace produktů ve společnosti Geze

  1. DA 2419
    Valinský, Tomáš, 1989-
    Inovace produktů ve společnosti Geze [rukopis] / Tomáš Valinský. -- 2013. -- 57 l., [7] l. příl. : barev. il., grafy, tabulky. -- Ved. práce Helena Michajlovská. -- Abstrakt: Cílem této bakalářské práce na téma ?Inovace produktů ve společnosti Geze? je zjištění, jaké druhy inovací jsou ve společnosti Geze uskutečňovány. Hlavním cílem je tyto druhy inovací zhodnotit a zaujmout k nim určité stanovisko. V jednotlivých kapitolách práce jsou teoreticky popsány základní pojmy související s inovativním podnikáním a hlavně s inovací produktů. Pozornost je věnována samotnému pojmu inovace produktů. Další část je zaměřena na představení společnosti Geze, zhodnocení jejího inovačního procesu a doporučení, jakými směry by se do budoucna mohl ubírat. Na základě závěru práce autor po dohodě s poradcem pro architekty a objekty firmy, provedl prvotní měření a doporučil zlepšení průzkumu mezi zákazníky. I když měření dopadlo pro společnost velmi kladně, neměly by tyto výsledky společnost uspokojit, ale měly by sloužit k dalšímu uspokojování zákazníků.. -- Abstrakt: The purpose of this thesis on the topic ?The innovation of products in a company Geze" is to determine what types of innovation are made at Geze. The main purpose of this work is to evaluate these types of innovations and to deliver a certain opinion. The individual chapters of work are theoretically described by the basic concepts associated with innovative business and especially with product innovation. Consideration is also devoted to the concept of product innovation itself. Another section focuses on the presentation of Geze, evaluation of its innovation process and the recommendation for the future direction the company could chose. Pursuant to the conclusion of this work the author in agreement with an architect and facilities consultant have made initial professional measurement and recommended improving customer survey. Even though the measurement results turned out very positively to society, the company should not be pleased with them, but they should serve to a further customer satisfaction.
    Michajlovská, Helena. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    Inovace. inovační proces. inovace produktu. metody inovací. implementace inovace. marketing. inovační strategie. inovační firma. Innovation. innovation process. product innovation. methods of inovations. implementation of innovation. marketing. innovation strategy. innovative company. bakalářské práce
    (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.