Počet záznamů: 1  

Používané metakognitivní strategie žáků v kontextu autoregulovaného učení

  1. KB 4449
    Říčan, Jaroslav
    Používané metakognitivní strategie žáků v kontextu autoregulovaného učení / Jaroslav Říčan. -- Ústí nad Labem : Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2013. -- 78 s. ; 21 cm. -- (Monografie). -- Na rubu tit. s. uvedeni autoři: Jaroslav Říčan, Ondřej Pešout. -- 200 výt. -- ISBN : 978-80-7414-645-9 (brož.).
    Pešout, Ondřej
    metakognice. autoregulace učení. pedagogická psychologie. metacognition. self-regulated learning. educational psychology. monografie. monographs
    159.95. 159.953.5:159.923.5. 37.015.3. (048.8)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.