Počet záznamů: 1  

Fotografické strategie uplatňované ve veřejném prostoru

  1. DA 1208
    Zelingerová, Kateřina, 1983-
    Fotografické strategie uplatňované ve veřejném prostoru [rukopis] / Kateřina Zelingerová. -- 2013. -- 64 l. : il. + 1 DVD-ROM. -- Ved. práce Eva Mráziková. -- Abstrakt: Tématem své bakalářské práce jsem zvolila fotografické strategie, které jsou v současné době uplatňovány ve veřejném prostoru. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, z nichž první se zabývá základními definicemi z oblasti veřejného prostoru, rozdělením typu fotografických strategií dle komerčního, uměleckého (na který je kladen největší důraz) a angažovaného hlediska a ve druhé části je pak představen vlastní fotografický projekt, spojený s intervencí do veřejného prostoru ve španělském městě Valencie, kde jsem byla v době psaní této práce na stáži. Ve své bakalářské práci se s výjimkou praktické části zaměřuji pouze na region Prahy a představuji také některé, pro mne zajímavé projekty, které v rámci jednotlivých strategií vznikaly. Snažím se také zjistit, v jaké situaci se nás současný veřejný prostor vyskytuje a zda je v něm stále místo pro umění.. -- Abstrakt: As a theme of my thesis I chose photographic strategies that are currently set up in the public space. The work is devided into two main parts, where the first is dealing with the basic definicions of the public space, dividing of the types of photographic strategies according to the commercial, artistic (on which is placed the greatest emphasis) and engaged point of view, and in the second part there is presented own photographic project, associated with a public space intervention in spanish city Valencia, where I have been at the time of writing this work on internship. In this thesis, with the exception of the practical part, I am focusing only on the region of Prague and I am also presenting some, for me, interesting projects, which emerged within the particular applied strategies. I am also trying to figure out in what situation occures our current public space and if there is still a place for art. Klíčová slova: veřejný prostor.
    Mráziková, Eva, 1976-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér aplikovaná a reklamní fotografie
    fotografie. street art. veřejný prostor. umění. reklama. angažované umění. public space. art. advertisment. engaged art. bakalářské práce
    77.03/.08. 72/76-026.91. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.