Počet záznamů: 1  

Možnosti včasného vyhledávání dětí předškolního věku, ohrožených školním neúspěchem

  1. DA 1103
    Lechmanová, Veronika, 1984-
    Možnosti včasného vyhledávání dětí předškolního věku, ohrožených školním neúspěchem [rukopis] / Veronika Lechmanová. -- 2013. -- 63 l., [20] l. příl. : grafy, tabulky. -- Ved. práce Roman Kroufek. -- Abstrakt: Předkládaná práce se zabývá analýzou možností včasného vyhledávání dětí předškolního věku, ohrožených školním neúspěchem. Předmětem práce je analýza vyhledávacího procesu dětí, u kterých je, na základě delší doby docházky do mateřské školy a pozorování, podezření na možný nesprávný vývoj dítěte. Zabývá se specifiky vývojového období dítěte v předškolním věku a spoluprací mateřské školy, odborníků a rodičů dítěte ohroženého SPU a ADHD. Přínosem práce je průzkum zaměřený na včasné vyhledávání dětí předškolního věku ohrožených školním neúspěchem. První část průzkumu je zaměřená na práci pedagogů se záznamy dětí, které v mateřské škole jsou pomůckou pro vyhledávání dětí, které budou potřebovat pomoc. V druhé části se zabývá informovaností pedagogů mateřských škol a spoluprací mateřských škol s odbornými institucemi a s rodiči, jejichž pomoc je pro dítě nezbytná.. -- Abstrakt: The present thesis deals with the analysis of the possible early search of preschool children with the tending to school failure risk. Subject of this thesis is to analyze the search process, indicating the possible incorrect development of children, by long term attendance and observation in the kindergarten. It deals with the development specifics of preschool children and the collaboration between kindergarten, professionals and parents of children with risk of ADHD and learning disabilities. The benefit of this analysis is to reveal preschool children with risk of school failure on an early stage, to avoid their problems in the future. The first part of the survey is focusing on the teacher's search for children whose need help, based on children?s kindergarten records. The second part deals with the awareness of the preschool teachers and the cooperation with the kindergarten, specialized institutions and the parents, whose assistance is very important in the whole process.
    Kroufek, Roman, 1979-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    předškolní výchova. specifické poruchy učení. porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou. školní úspěšnost. Vývojová porucha. mateřská škola. odborné vyšetření. vývojové období. developmental disorder. kindergarten. professional examination. preschool age. developmental period. bakalářské práce
    373.2. 616.89-008.43. 616.89-008.47-008.481. 371:17.024.4. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.