Počet záznamů: 1  

Analýza sortimentu výrobků ve vybraném podniku

  1. DA 2311
    Balík, Radek, 1988-
    Analýza sortimentu výrobků ve vybraném podniku [rukopis] / Radek Balík. -- 2013. -- 78 l., [25] l. příl. : barev. il., grafy, tabulky. -- Ved. práce Alena Zábranská. -- Abstrakt: Sklářský a keramický průmysl v současné době prochází nepříznivým obdobím z důvodu nedostatku zakázek. Jednou z možností, jak udržet podnik i v době krize z nadvýroby, je přicházet na trh se stále novými výrobky, jak po stránce tvarové inovace, tak po stránce dekorační inovace. Z tohoto důvodu byla zpracována diplomová práce na téma ?Analýza sortimentu výrobků ve vybraném podniku?, resp. ve společnosti, která je pokračovatelem porcelánové tradice, jejíž kořeny sahají až do roku 1864, jedná o společnost Český porcelán, a. s., Dubí. Podnik je tradičním výrobcem porcelánu generací, jak je mnohdy cibulový vzor označován, který se stal vyhledávaným rodinným porcelánem po dlouhá staletí. Odvracet se od něj začala až dnešní generace. Společnost přichází s moderními tvary a porcelánovými výrobky zcela bez dekoru, tedy bílé. Diplomová práce analyzuje sortiment výrobků společnosti Český porcelán, a. s., Dubí, nabízí další možnosti využití nástrojů marketingového mixu a předkládá možný návrh pro optimalizaci produktového portfolia.. -- Abstrakt: At the present time, the glass and ceramic industries are experiencing an unfavorable period due to lack of orders. One of the possibilities to keep the business profitable, even in times of overproduction, is by introducing to the market ever new products, both in terms of shape as well as decorative innovation. For this reason this diploma thesis has been undertaken based on the theme ?Analysis of the product range in the selected company? respectively in the company, which continues in the porcelain tradition, and whose roots date back to 1864. This the company is Czech porcelain, Inc, Dubí. The company has been a traditional producer of porcelain for generations, and the onion pattern as it is often called, has been a popular family porcelain for centuries. However, today´s generation has begun to turn away from it. The company offers now more modern shapes and porcelain products entirely without ornamentation, just plain white. This diploma thesis analyzes the company´s product portfolio. Czech porcelain, Inc, Dubí, offers more possibilities of using instruments of marketing mix and suggests possible proposal for the optimization of the product portfolio.
    Zábranská, Alena. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    cena. distribuce. marketingová komunikace. marketingový mix. marketingové nástroje. produktové portfolio. segment. sortiment. produkt. značka. brand. marketing mix. marketing tools. place. price. product. product portfolio. product range. promotion. segment. diplomové práce
    (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.