Počet záznamů: 1  

Projektové vyučování v matematice

  1. DA 1922
    Růžičková, Kateřina, 1988-
    Projektové vyučování v matematice [rukopis] / Kateřina Růžičková. -- 2013. -- 97 l., [15] l. příl. : il., tabulky + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Vlastimil Chytrý. -- Abstrakt: Cílem diplomové práce je zapojení her, o kterých se domnívám, že mohou pozitivně ovlivnit usuzování a prostorovou představivost žáků. Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a výzkumnou. V úvodu teoretické části charakterizuji základní pojmy celé práce. Dále popisuji projektovou výuku a její nejvýznamnější osobnosti. Zaobírám se hrami a jejich klasifikacemi a na závěr se zmiňuji o prostorové představivosti, myšlení a o jeho základních formách. Praktická část je celá postavena na vlastním zpracování projektu. V úvodu projektu předkládám žákům vstupní test, na základně kterého zjišťuji schopnost žáků vyplnit úlohy zaměřené na usuzování a představivost. Dále jsou žákům po dobu dvou měsíců aplikovány hry na rozvoj usuzování a představivosti. Na závěr tohoto projektu žákům předkládám testy výstupní. Ve výzkumné části vyhodnocuji testy vstupní, které následně porovnávám s výstupním testem a ověřuji předem stanovené hypotézy.. -- Abstrakt: The aim of my diploma theses is to include the games, which according to me could positively influence pupils? deduction and spatial imagination. My work is divided to theoretical, practical and research part. I characterize basic terms of the whole work at the beginning of the theoretical part. I further describe the method of project teaching and its most significant personalities. I concentrate on games and its classification and I also refer to spatial imagination, thinking and its basic forms. The whole practical part is fully based on my own project work. At the beginning of the project the pupils are given an entrance test. On the basis of the results I discover the ability of pupils to complete the tasks focused on deduction and spatial imagination. The pupils are further introduced with games developing their deduction and imagination skills for the period of two months. At the end of this project the pupils are given final tests. In the research part I evaluate the entrance tests, which I subsequently compare with the final tests and I also verify the stated hypothesis in advance.
    Chytrý, Vlastimil, 1984-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Pedagogická fakulta. Katedra matematiky
    Projekt. usuzování. představivost. hra. myšlení. test. Project. deduction. imagination. game. thought. test. diplomové práce
    (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.