Počet záznamů: 1  

Jak zákazník vnímá značku

  1. U-EK 48
    Du Plessis, Erik
    Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný]. -- Vyd. 1. -- Brno : Computer Press, 2011. -- 256 s. : il. ; 23 cm. -- Přeloženo z angličtiny. -- ISBN : 978-80-251-3529-7 (brož.).
    neuromarketing. spotřebitelské chování. obchodní značky. marketing - psychologické aspekty. psychologie reklamy. neuromarketing. consumer behavior. brand name products. marketing - psychological aspects. psychology of advertising. populárně-naučné publikace. popular works
    658.8:159.91. 366.1. 658.626. 658.8. 159.98:659.1. 159.9. (0.062)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.