Počet záznamů: 1  

Problematika specifických poruch učení z hlediska učitele

  1. P-DP 19080
    Krhounová, Lenka, 1976-
    Problematika specifických poruch učení z hlediska učitele [rukopis] / Lenka Krhounová. -- 2012. -- 101 l. : [12] l. příl. : il. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce David Karel. -- Abstrakt: Ve své bakalářské práci jsem se věnovala průzkumovému šetření četnosti výskytu specifických poruch učení u dětí ve věku 8 ? 12 let, které navštěvují 1. ? 5. ročník speciálních tříd při ZŠ. Teoretická část se zabývala vymezením pojmů, historií, příčinami a diagnózou specifických poruch učení se zaměřením na různé možnosti jejich nápravy. V práci jsem popisovala postupy, zásady, metody, náměty a hry uplatňující se v praxi. Vycházela jsem z pedagogické literatury, která zahrnuje problematiku specifických poruch učení. Na tuto část navazuje praktická část, kde jsem prostřednictvím dotazníkového šetření a vlastního pozorování zjišťovala četnost výskytu u způsob výuky u 12 dětí. Cílem práce bylo sjednotit a sladit výchovné působení učitele a školy v péči o dítě se specifickou poruchou učení.. -- Abstrakt: In my bachelor the sis I devoted to the research inquiry into frequency of occurrence of specific disorders of learning. The research was with children at the age of 8 ? 12, who attend 1st ? 5st year of speciál classes at elementary school. Theoretical part is engaged in deliminatin of terms, history, causes and diagnosis of specific disorders of learning. It is located with a view to the different possibilities of their recitificetion. I desribe the producers, principles, methods, suggestions and games which are used in practice. I used pedagogical literature which includes, the sphere of specific disorders of learning. The practical part follows this part where I determined the freqnency of occurrence and ways of teaching at 12 children. I deremined it trough questiohaire and my own observation. The aim of my thesis was to unify and harmonize the tutor´s educational working and school working in care of child with specific disorder of learning.
    Karel, David. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra psychologie
    specifické poruchy učení. dyslexie. výchova a vzdělávání. výchova. výuka. specifické poruchy učení. dyslexie. dysgrafie. dysortografie. dyskalkulie. dyspraxie. specifické potíže. analýza a syntéza. zrakové vnímání. sluchové vnímání. reedukace. dotazník. Key words education. teaching. specific disorders of learning. dislexy. disgraphy. disorthography. discalculaly. dispracticy. specific Troubeles. analysis. synthesi. visual. perception. hearing perception. reeducation. questionnaire. bakalářské práce
    37.0. 376. 616.89-008.434.5. 616.89-008.43. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.