Počet záznamů: 1  

Pojmové mapy jako zpětnovazebné prostředky ve výuce na střední škole

  1. P-DP 18907
    Huňatová, Jana, 1985-
    Pojmové mapy jako zpětnovazebné prostředky ve výuce na střední škole [rukopis] / Jana Huňatová. -- 2012. -- 56 l. : [4] l. příl. : il. -- Ved. práce Martin Bílek. -- Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na zařazení pojmových map do výuky na střední škole s humanitním zaměřením. Teoretická část popisuje problematiku pojmových map, jejich hodnocení a zpětnou vazbu. Praktická část se pak zabývá výukou pomocí pojmové mapy a zpětnou vazbou, kterou nám poskytne hodnocení pojmové mapy. Hlavním cílem této práce je ověření, zda takto koncipovaná výuka pomůže studentům k lepšímu pochopení vykládané látky a tím i lepším klasifikačním výsledkům.. -- Abstrakt: The thesis focuses on the inclusion of conceptual maps in teaching at Secondary schools and Colleges with the focus on arts subjects. Its theoretical part describes the problem of conceptual maps, their evaluation and feedback. Its practical part deals with the use of conceptual maps in teaching and the feedback this method offers in its evaluation. The main objective of this thesis is to verify whether lessons where such method is used, can help students better understand the content of the lesson and whether they can therefore reach better results at school.
    Bílek, Martin, 1964-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    Pojmová mapa. zpětná vazba. mozek. učení. hodnocení. Concept maps. Feedback. cerebrum. learning. assessment. bakalářské práce
    (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.