Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu společnosti KONE Industrial s. r. o

  1. S-BP 5567
    Stará, Kateřina, 1983-
    Analýza marketingového mixu společnosti KONE Industrial s. r. o [rukopis] / Kateřina Stará. -- 2012. -- 66 l. : il., grafy, schémata, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro prodej výtahových dveří a kabin. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách mezinárodního podniku koncernu KONE. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování analýz a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu tzv. 4 P (produkt, cena, distribuce a propagace). Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzováno stávající složení jeho marketingového mixu a navržena varianta nového mixu podle předpokladu budoucího vývoje.. -- Abstrakt: The aim of bacalor´s thesis is analysis of contemporary marketing mix and a suggestion of a new mix for selling of lift´s cabins and doors. This thesis is worked out in conditions of international company KONE´ s concern. In the first part, there is prepared a theoretical base for marketing mix creation particular methods used for analysis processing and detailed elaboration of fundamental parts in marketing mix so called 4 Ps (Product, Price, Place, Promotion). In the second practical part, there is described the company which is mentioned above, as well as, there is analyzed present structure of its marketing mix and there are laid out variation of new mix according to future development conditions.
    Nigrinová, Lenka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
    marketing. ceny. reklama a propagace. marketingový mix. marketing. marketing mix. bakalářské práce
    339.138. 658.8. 338.5. 659.1. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.