Počet záznamů: 1  

Analýza podmínek pro vzdělávání sluchově postižených žáků na základních školách

  1. P-DP 18864
    Cinková, Ludmila, 1990-
    Analýza podmínek pro vzdělávání sluchově postižených žáků na základních školách [rukopis] / Ludmila Cinková. -- 2012. -- 86 l. : [7] l. příl. : il. -- Ved. práce Stanislava Hachová. -- Abstrakt: V bakalářské práci bude nastíněna problematika sluchového postižení. Budou popsány typy sluchových vad, kompenzační pomůcky či vytváření individuálně vzdělávacího plánu a integrace žáků do škol. Praktická část je složena ze dvou částí. Nejprve budou vyhodnoceny dotazníky podané ředitelům základních škol v Chomutově, Jirkově a okolních obcí. Z dotazníků bude vyčtena informace ohledně možného vzdělávání sluchově postižených žáků na dané škole, zkušenosti se vzděláváním takových žáků či připravenost pedagogů žáky vzdělávat. V další části budou vyhotoveny kazuistiky dětí, s jejichž rodiči bude vedeno interview. Otázky se budou týkat především těhotenství, zjištění diagnózy či výběru a spokojenosti se základní školou. Závěrem bude zhodnocení a sepsání zjištěných poznatků.. -- Abstrakt: The bachelor thesis will present an overview of hearing impairment issues. It will describe the types of hearing deficiencies, compensational aids, preparation of individual educational plans, and integration of students into schools. The practical section will be composed of two parts. In the first part, the questionnaires submitted to the principals of elementary schools in Chomutov, Jirkov and surrounding townships will be evaluated. The information concerning possible education of hearing impaired students in a given school, experience with education of such students, and the readiness of teachers to educate students, will be extracted from the questionnaires. In the second part, the individual educational program of children, with whose parents interviews will be conducted, will be prepared. Questions will deal primarily with pregnancies, the first diagnosis, and the choice of, and satisfaction with, the elementary school. In conclusion the lessons learned will be evaluated and summarized.
    Hachová, Stanislava. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    Surdopedie. speciálně pedagogické centrum. diagnostika. integrace. individuálně vzdělávací plán. kompenzační pomůcky. Surdopaedia. special education centre. diagnosis. integration. indiviudal education plan. compensation aids. bakalářské práce
    (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.