Počet záznamů: 1  

Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou

  1. P-DP 18462
    Paťhová, Dita, 1970-
    Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou [rukopis] / Dita Paťhová. -- 2012. -- 96 l. : [17] l. příl. : il. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Ilona Matějovská. -- Abstrakt: Diplomová práce se zabývá porovnáním úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku základní školy. Existuje několikero metod, kterými je možno vyučovat prvopočáteční čtení, my se však zaměřujeme na dvě nejrozšířenější metody v České republice, na metodu analyticko-syntetickou a na metodu genetickou. Součástí diplomové práce jsou čtyři pracovní listy, jejichž tvorbu a systém hodnocení popisujeme v praktické části této diplomové práce. Dále je začleněn dotazník pro pedagogy, kteří vytvořené pracovními listy využívali při své výuce podle zadaných pokynů. Výsledkem celé diplomové práce by mělo být grafické porovnání obou metod při čtení s porozuměním. K tomuto výsledku dojdeme právě pomocí vytvořených pracovních listů, čímž budeme mít jednotné hodnocení výkonnosti žáků.. -- Abstrakt: This thesis presents a comparison of the reading level with understanding at the end of the first year of the primary school. There are several methods that can be primordial teach reading. We focus on two most widely used methods in the Czech Republic. The analytical-synthetic method and the method of genetic. There are four worksheets as parts of the thesis. Their formation and the evaluation system I describe in the practical part of this thesis. In addition, the questionnaire for teachers is included who have created worksheets used in their teaching according to given instructions. The result of all the thesis should be a graphical comparison of both methods in reading comprehension. This result was achieved using the worksheets created so we have a uniform evaluation of the pupil´s performance.
    Matějovská, Ilona. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primární jazykové výchovy
    Metoda genetická. Metoda analyticko-syntetická. Čtení s porozuměním. Čtenářská gramotnost. První třída. Method of genetic. Analytical-synthetic method. Reading level with understanding. Literacy of fading. First class. diplomové práce
    (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.