Počet záznamů: 1  

Analýza odměňování a systému průběžného vzdělávání zaměstnaců ve školských zařízeních

  1. P-DP 17988
    Hambálek, Aleš, 1966-
    Analýza odměňování a systému průběžného vzdělávání zaměstnaců ve školských zařízeních [rukopis] / Aleš Hambálek. -- 2011. -- 50 l. : [5] l. příl. : il. -- Ved. práce Ivana Kratochvílová. -- Abstrakt: Vzdělávací zařízení lze charakterizovat z mnoha úhlů pohledu, např. materiálního za-bezpečení, pracovního kolektivu, jeho úspěšnosti ve vzdělávacím procesu apod. Hlavní potenciál zde však tvoří lidé jako součást pracovního kolektivu. Aby na venek zařízení bylo úspěšné, je třeba mít profesionální tým s dostatečnou výkonností, který svá kritéria dokáže reprezentovat na veřejnosti, dokáže uspokojit náročné klienty a celé okolí má povědomí o jeho činnosti. Tak jako v úspěšném podniku je velmi důležitá personální práce, ve vzdělávacích zaří-zeních to platí dvojnásob, jelikož pracovní kolektiv tvoří lidé. Ve své bakalářské práci jsem se snažil zmapovat v dnešní době nejen palčivý systém odměňování, ale i příležitosti k osobnímu růstu a péče o zaměstnance. Samostatnou kapito-lou je týmová práce ve vzdělávacích zařízeních tak, aby opravdu zaměstnanci pracovali a působili na své okolí jako jeden tým.. -- Abstrakt: There is a possibility to distinguish the Educational Institution /EI/ from many points of view, e.g. material security, working team, its success rating at the process of education, etc. The most important potential, however, is created by people as a members of the work-ing team. To succeeded from an external point of view, the Institution needs a professional team with performance capacity strong enough to represent the Institution in public, to satisfy the demanding clients and ready to assure the environs about their positive activity. In many ways, as in every successful factory is the most important the personal work, in EI this work is considered and emphasized as of a paramount importance, concentrating on the people in this collective. I?ve tried in my bachelor?s work to draw a map of not only the thorny salary system and bonuses and incentives, but also to show the chances for personal growth and workers care system. The totally separate chapter is the team work in EI in such a way, that the workers would work and appeal to their environs as the united team.
    Kratochvílová, Ivana, 1962-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    vzdělávací zařízení. školská zařízení. hodnota lidských zdrojů. motivace řízení lidských zdrojů. systém odměňování. hodnocení zaměstnanců. mezilidské vztahy. vzdělávání. fi-remní kultura. stres pedagogů. mezilidské vztahy. personální práce. pracovní tým. odmě-ňování. hodnocení. péče o zaměstnance. educational facilities. school facilities. the value of human resources. motivation. human resource management. reward system. employee evaluation. interpersonal relations. educa-tion. fi-internal company culture. teacher stress. interpersonal relations. human resources. team work. rewards-ning. assessment. care of staff. bakalářské práce
    (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.