Počet záznamů: 1  

SWOT analýza a možnosti zvýšení konkurenceschopnosti firmy "10 000 věcí pro domácnost

  1. S-BP 5127
    Skalská, Petra, 1986-
    SWOT analýza a možnosti zvýšení konkurenceschopnosti firmy "10 000 věcí pro domácnost [rukopis] / Petra Skalská. -- 2011. -- 51 l., [7] l. příl. : grafy, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá SWOT analýzou a z ní vyplývajícími možnostmi zvýšení konkurenceschopnosti v obchodě 10 000 věcí pro domácnost, který je součást firmy A ? zahradní technika Sychrov 10 000 věcí pro domácnost Turnov, spol. s r. o. V teoretické části jsou popsána kritéria hodnocení podle, kterých se podnik stává malým či středním. Jsou zde popsány výhody a nevýhody malých a středních podniků. Ve druhé kapitole je představena firma, na jejímž příkladě je vše demonstrováno ? vlastnické vztahy, historie, sortiment, zaměstnanci, strategie. Dále zde podrobně rozebrána SWOT analýza a všechny její části. Vše je pak převedeno na obchod, aby to pak bylo možné využít při zvyšování konkurenceschopnosti. V praktické části je zde hlavně řešena tato problematika. Jsou zde rozebrány změny v posledních 3 letech, a současný stav obchodu. Tyto změny jsou ohodnoceny. Postupně se zde přechází k navrhovaným změnám (rozvíjení příležitostí a eliminování hrozeb) a jejich přínosům pro obchod.. -- Abstrakt: This thesis deals with SWOT analysis and from the resulting possibilities of increasing competitiveness in the shop 10 000 věcí pro domácnost, which is part of the company A ? zahradní technika Sychrov a 10 000 věcí pro domácnost Turnov spol. s r. o. The theoretical part are described the evaluation criteria according to which it becomes small or medium ? sizded. The advantages and disadvantages of small and medium- sizded companiesare there also described. The company on whose example is everything demonstraded is in the second chapter is introduced therel ? property relations, history, range, staff, strategy. Fourther details are analyzed in the SWOT analysis and all its parts. Everything is then transferred to shop, then it could be used to increase competitiveness. The practical part is mainly fixed this issue. There are also analyzed the changes in the last 3 years and the current of shop. These changes are evaluated. Gradually, proposed changes are there gone ( the development opportunities and eliminate threats) and their benefits to business.
    Tišlerová, Kamila, 1968-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    malé a střední podniky. analýza nákladů a přínosů. riziko (ekonomie). konkurenceschopnost. SWOT analýza. silné stránky. slabé stránky. příležitosti. rentabilita. Small and medium-sized companies. SWOT analysis. strenghts. weakness. opportunities. threats. profitability. competitiveness. bakalářské práce
    005.332.4. 339.137.2. 330.131.7. 657.478. 334.012.63/.64. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.