Počet záznamů: 1  

Budování obchodní značky

  1. S-BP 5243
    Müllnerová, Veronika, 1988-
    Budování obchodní značky [rukopis] / Veronika Müllnerová. -- 2011. -- 53 l., [22] l. příl. : grafy, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Cílem bakalářské práce na téma Budování obchodní značky je popsání historie značky Kofola a.s., postavení této značky na trhu a zhodnocení toho, jaké povědomí o ní lidé mají. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému budování značky, objasněním pojmu značka a jejích náležitostí či oceňování. Druhá část je zaměřena na vývoj značky a jejích prvků, na analýzu řízení značky ve firmě Kofola a.s. a její hodnocení.. -- Abstrakt: The Aim of this work is to describe history of the brand Kofola Inc., position in the market and appreciation of knowledge people have about it. The first part consists of theoretical overview of building the brand, a clarification of concept of the brand and its requirements and pricing. The second part focuses on the brand?s development and its components, the analysis of brand?s management in the company of Kofola Inc. and its evaluation.
    Jírová, Hana, 1938-2023. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
    obchodní značky. řízení vztahů se zákazníky. oceňování obchodní značky. řízení značky. značka. budování značky. oceňování značky. řízení značky. identita značky. hodnota značky. osobnost značky. vztah s veřejnosí. branding. positioning. brand. brand building. brand equity. brand management. brand identity. brand personality. public relations. branding. positioning. bakalářské práce
    005:658.626. 657.92:658.626. 005.346. 658.626. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.