Počet záznamů: 1  

Analýza marketingové komunikace firmy Vodafone CZ

  1. S-BP 5241
    Vlková, Lenka, 1989-
    Analýza marketingové komunikace firmy Vodafone CZ [rukopis] / Lenka Vlková. -- 2011. -- 51 l., [3] l. příl. : grafy, tab. + dotazník. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Bakalářská práce byla zaměřena na analýzu jednotlivých nástrojů marketingové komunikace a aplikaci na společnosti Vodafone Czech Republic a. s. Cílem práce je porovnat efektivitu jednotlivých nástrojů marketingové komunikace firmy Vodafone Czech Republic a. s. a zjistit jejich přínos v marketingové strategii společnosti. V teoretické části práce vycházím ze zdrojů literatury, které dopomohly vymezit hlavní pojmy týkající se marketingové komunikace, nástrojů marketingové komunikace a zjištění možností jejich využití v praxi. Jednotlivé nástroje jsou aplikované na společnosti Vodafone Czech Reupublic a. s. V praktické části své práce jsem zvolila dotazník. Otázky v dotazníku byly zaměřeny na zjištění informací o stanoviskách zákazníků a oblibě reklamních kampaních společnosti Vodafone Czech Republic a. s. Z výsledků dotazníků vyplývá, že reklamní kampaně společnosti jsou veřejností dobře vnímány.. -- Abstrakt: Bachelor´s thesis was focused on the analysis of the individual marketing communication tools and application on the joint stock company Vodafone Czech Republic. The goal of this thesis is to comparate the effectiveness off individual instruments marketing communication company Vodafone Czech Republic and to determine thein contribution in the marketing strategy of the company. I result from the sources of literature that define the key concepts relating to the marketing communication, marketing communication tools and to find the feasibility of their practical use in the theoretical part. Individual tools are applied to company Vodafone Czech Republic I chose questionnaire for my practical part. Question in questionnaire were focused on finding information on the opinions of customers and on the popular advertising compaigns of the company Vodafone Czech Republic. The questionnaire shows that the advertising compaigns of the company are well perceived by the public.
    Nigrinová, Lenka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
    marketingová komunikace. marketing. reklama a propagace. public relations. přímý marketing. sponzorství. marketingový mix. podpora prodeje. osobní prodej. sponzoring. Vodafone. marketing communication. marketing. marketing mix. advertising. sales promotion. public relations. personal selling. direct marketing. Vodafone. bakalářské práce
    338.246.027. 658.849.2. 659.4. 659.1. 339.138. 658.8. 658.8:316.77. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.