Počet záznamů: 1  

Analýza postojů žáků gymnázií k výuce ZSV

  1. P-DP 17412
    Lovacký, Ondřej, 1984-
    Analýza postojů žáků gymnázií k výuce ZSV [rukopis] / Ondřej Lovacký. -- 2011. -- 71 l. : [4] l. příl. : il. -- Ved. práce Stanislav Vašků. -- Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá postoji a názory žáků a učitelů na gymnáziích na výuku předmětu Základy společenských věd (dále jen ZSV). V teoretické části práce je vymezen Rámcově vzdělávací program pro gymnázia (dále jen RVP G), charakteristika vzdělávání, popsané vzdělávací oblasti ZSV a charakteristika jejich dílčích předmětů. Dále jsou vymezeny postoje a klíčové kompetence. Cílem praktické části bylo prozkoumat názory a postoje učitelů a žáků na dané tematické celky ZSV. Bádání bylo prováděno na vzorku 246 žáků a 30 učitelů. Výsledků je patrné, že žáci mají zcela odlišné názory na výuku ZSV než jejich učitelé.. -- Abstrakt: This diploma thesis deals with the attitudes and opinions of pupils and teachers in grammar schools to teach the course Social Studies. The theoretical part defines educational curriculum for the grammar schools, characteristic of Education, describes thematic units and educational characteristics of their individual subjects. Further are defined attitudes and competencies. The aim of the practical part of the thesis was explore the practical ideas and attitudes of teachers and pupils in the social science thematic units. Research was conducted on a sample of 246 pupils and 30 teachers. Results demonstrate that students have very different views on the teaching of Social Studies than their teachers.
    Vašků, Stanislav, 1965-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra politologie a filozofie
    společenské vědy. předmětová didaktika. sociálněpedagogický výzkum. gymnázia. názory a postoje. Social Studies. National Framework Programme (educational curriculum). Competencies. Attitude. Thematic Units. Quantitative Research. diplomové práce
    3. 37.016.026. 37.013.42:001.891. 373.54. 316.64. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.